Το πτώμα ενός άνδρα εντοπίστηκε το πρωί της Κυριακής στην περιοχή του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού, στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, ο άνδρας ήταν περίπου 50 χρόνων, εκτιμάται πως ήταν άστεγος, ενώ πιθανώς ο θάνατός του οφείλεται σε παθολογικά αίτια.