Πλήθος αυτοκινήτων με τις ουρές να φτάνουν τα 2χλμ.
Ρεπορτάζ: Κερασία Κοφινά
Πλήθος Θεσσαλονικιών εγκατέλειψαν την πόλη για τις διακοπές του Πάσχα, μετά από δύο χρόνια πανδημίας.
Σήμερα, με τους περισσότερους να επιστρέφουν, η κίνηση στα διόδια των Μαλγάρων είναι αυξημένη με τις μπάρες να ανοίγουν ανά διαστήματα.



