Περίπου το ένα τέταρτο του πληθυσμού της Ουκρανίας αποτελούν ηλικιωμένοι.
Οι ηλικιωμένοι υπέφεραν ή πέθαναν σε δυσανάλογα υψηλό ποσοστό αφότου η Ρωσία εισέβαλε στην Ουκρανία, αποκαλύπτει έκθεση του ΟΗΕ που δημοσιεύθηκε σήμερα, με ορισμένους να χάνουν τη ζωή τους επειδή δεν μπορούσαν να πάνε να πάρουν τα φάρμακά τους ή να φύγουν από τα υπόγεια των κτιρίων τους.