Κατά τη σύλληψη του, απολογήθηκε στην τράπεζα, η οποία είχε στην κατοχή της το ΑΤΜ, ενώ δικαιολόγησε την πράξη του λέγοντας ότι γρονθοκόπησε το μηχάνημα αφού θύμωσε επειδή «του έδινε πολλά λεφτά και δεν ήξερε τι να κάνει».
Σύμφωνα με Μέσα της χώρας, οι ζημιές στο μηχάνημα ήταν αξίας 5 χιλιάδων ευρώ που θα κληθεί να πληρώσει εκείνος.
Τουλάχιστον βρήκε τι θα κάνει με τα «πολλά» λεφτά που του έδινε το μηχάνημα!
Πηγή: Το Βήμα



