Παρασκευή, 26 Απριλίου 2024, 11:26:36 πμ
Τετάρτη, 13 Οκτωβρίου 2010 10:29

Ο Ορειβατικός Σύλλογος στον Όλυμπο

oreivatikos

Το σαββατοκύριακο 9 και 10 Οκτωβρίου 2010 ο Ο.Σ.Κιλκίς βρέθηκε στο Όλυμπο με 24 συνολικά μέλη και φίλους του. Η διανυκτέρευση έγινε στο καταφύγιο "Σπήλιος Αγαπητός" στα 2.100μ. Από το σύνολο των ορειβατών 14 ανέβηκαν το πρωί του Σαββάτου, 6 ήρθαν το απόγευμα ενώ 4 ανέβηκαν το πρωί της Κυριακής.
Το Σάββατο 9 Οκτωβρίου έγινε ανάβαση στο καταφύγιο από τη θέση Πριόνια (1.100μ.) η οποία διήρκεσε 3 περίπου ώρες - 3 μέλη μας  επέλεξαν και πραγματοποίησαν την ανάβαση από τη διαδρομή Γκορτσιά-Ανάθεμα-Σκούρτα-Οροπέδιο Μουσών (καταφύγιο Χ. Κάκαλος)-καταφύγιο Σπήλιος Αγαπητός, η οποία διήρκεσε συνολικά 8 ώρες.
Το βράδυ του Σαββάτου στις 21:00 έφτασε και το απογευματινό γκρουπ και όλοι μαζί απολαύσαμε τη ζεστή θαλπωρή του καταφυγίου, καθώς το κρύο έξω ήταν τσουχτερό. Την επόμενη ημέρα, Κυριακή, σηκωθήκαμε νωρίς, πήραμε πρωινό και μία ομάδα 10 ορειβατών ξεκίνησε την ανάβαση για τις κορυφές. Το κρύο ήταν έντονο, φυσούσε δυνατός κρύος αέρας και στο μονοπάτι υπήρχαν εκτεταμένα σημεία με χιόνι και πάγο. Ανεβήκαμε τελικά όλοι μετά από 2 ώρες και 30 λ στην κορυφή Κακιά Σκάλα στα 2.866μ., απ' όπου η θέα ήταν καταπληκτική προς τις απέναντι κορυφές. Μείναμε εκεί γύρω στα 45 λεπτά αφού στο μεταξύ ο αέρας είχε κοπάσει και ο δυνατός ήλιος μας ζέσταινε.
Επιστρέψαμε στο καταφύγιο όπου συναντηθήκαμε και με τα 4 μέλη μας που ανέβηκαν την Κυριακή και μετά από ολιγόλεπτη ξεκούραση πήραμε όλοι μαζί το μονοπάτι για τα Πριόνια. Σύμμαχος μας ο καλός καιρός (ηλιοφάνεια), βέβαια το κρύο ήταν έντονο. Όλοι πέρασαν καταπληκτικά - η ορειβασία, η θέα, η παρέα, το καταφύγιο ήταν όλα τέλεια!