Ο Νίκος Λαλιοσίδης, μονάκριβος γιος της Βέτας και του Γιώργου Λαλιοσίδη που έφυγαν κι εκείνοι στον καιρό της πανδημίας, γεννήθηκε το 1970 στη Δράμα από όπου κατάγονταν και οι δυο γονείς του. Με την μετάθεση του Γιώργου Λαλιοσίδη δασοφύλακα στο Δασαρχείο Κιλκίς όλη η οικογένειας μετεγκαταστάθηκε στο Κιλκίς, όπου και μεγάλωσε ο μεταστάς.
Υπηρετούσε για χρόνια στην Πυροσβεστική Κιλκίς, με ζήλο, επαγγελματική επάρκεια και ακένωτη διάθεση προσφοράς στην υπηρεσία του και στον ευρύτατο φιλικό και κοινωνικό του κύκλο.
Οι συνάδελφοί του έχουν να λένε για τον αδαμάντινο χαρακτήρα του και την πολυποίκιλη προσφορά του στην υπηρεσία. Εκπρόσωπος της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας τον αποχαιρέτισε με λυγμούς το μεσημέρι της Δευτέρας στον Ιερό Ναό 15 Μαρτύρων όπου τελέστηκε η νεκρώσιμη ακολουθία παρουσία πλήθους συναδέλφων του, συγγενών και φίλων του.

Η σορός του μεταφέρθηκε στην Προσοτσάνη του ν. Δράμας όπου και ενταφιάστηκε δίπλα στους γονείς του.



