Τετάρτη, 22 Μαΐου 2024, 3:24:05 πμ
Παρασκευή, 14 Σεπτεμβρίου 2012 23:54

Η βλακεία χτύπησε «κόκκινο»


kazino-geygelh
Ιδού το νέο οικονομικό όραμα  της σύγχρονης Ελλάδας, όπως το εννοούν οι ιθύνοντες της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης. Την ώρα που  τα καζίνο της Γευγελή κατέστησαν μάστιγα για την οικονομική ζωή της βόρειας Ελλάδας, η διοίκηση της ΔΕΘ επιτρέπει και ευλογεί τη λειτουργία εντός της Έκθεσης, στην είσοδο μάλιστα, ειδικού περιπτέρου καζίνο της Γευγελή!Εκεί όπου «δροσερά» κορίτσια με  ανάλογη αμφίεση προτρέπουν τους επισκέπτες της Έκθεσης να παίξουν δωρεάν ώστε να εθιστούν και – όσοι εξ αυτών δεν είναι μόνιμοι επισκέπτες – πελάτες του καζίνο να προσελκυστούν και να προστεθούν στις χιλιάδες των αφελών που αναζητούν την τύχη τους στη ρουλέτα και στο μπλακ τζακ.
«Έπαθα σοκ όταν το είδα … Τι να πω… δεν είμαστε χώρα, δεν υπάρχει κράτος…», σχολίασε ο Δήμαρχος Παιονίας Αθανάσιος Λαπόρδας,  που κατά το παρελθόν είχε αναλάβει πρωτοβουλίες για να ελεγχθεί και περιοριστεί η προσέλευση των αφελών στο τελωνείο Ευζώνων, αλλά εις μάτην …
Και πώς να τελεσφορήσουν άραγε οι προσπάθειες του δημάρχου, όταν η ίδια η Πολιτεία επιτρέπει και φιλοξενεί στη ΔΕΘ, την «εστία του κακού», στο όνομα βεβαίως του διεθνούς εμπορικού χαρακτήρα της έκθεσης…
Λυπούμαστε που διαπιστώνουμε ότι η ελληνική πολιτεία είναι ανοχύρωτη και δύναται ο καθένας που βλάπτει το δημόσιο συμφέρον  - ακόμα κι αν απομονώσουμε και παραβλέψουμε τη δημόσια ηθική που καταπατείται από το κύκλωμα εγκληματικότητας που αναπτύσσεται περί το δανεισμό των αφελών θυμάτων – να διαφημίζεται σε επίσημους κρατικούς χώρους και θεσμούς. Κι ας πρόκειται για τα ίδια καζίνο που στο τέλος τέλος ανταγωνίζονται εκείνα που λειτουργούν εντός της χώρας μας και από όπου αντλούν τουλάχιστον έσοδα τα  καθημαγμένα δημόσια ταμεία.
Είναι αλήθεια βέβαια ότι στα καζίνο της Γευγελή προ καιρού έχουν «προσκυνήσει» στο όνομα του κέρδους οι συνεργαζόμενοι με αυτά ιδιώτες. Είτε πρόκειται για καλλιτέχνες, είτε για εφημερίδες και ραδιόφωνα που διαφημίζουν τα αγαθά που εκεί προσφέρονται.
Αλλά υπάρχουν κι εκείνοι που αντιστέκονται.  Και χωρίς να ευλογήσουμε τα γένια μας, αναρωτιόμαστε πως είναι δυνατό εμείς στις ΕΙΔΗΣΕΙΣ και την ΠΡΩΙΝΗ, μια μικρή επιχείρηση που υφιστάμεθα τις συνέπειες της κρίσης, να έχουμε το ηθικό κουράγιο και να λέμε ΟΧΙ σε διαφήμιση – και επομένως έσοδα- από μια επιχείρηση που βλάπτει την ιδιαίτερη πατρίδα μας, και την ίδια ώρα η ίδια η πατρίδα δια των θεσμικών της φορέων να ευλογεί τη φιλοξενία τους εντός των τειχών!