Αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι λοιπόν ευθύνες έχει το πολιτικό προσωπικό του νομού, της Περιφέρειας και φυσικά η κυβέρνηση που έβλεπε τα χρόνια να περνούν και ουδείς υπουργός νοιάστηκε γιατί ένας τόσο μεγάλος διαγωνισμός λιμνάζει ανεξήγητα.
Αιτία δεύτερη: η αποθυμία της ίδιας της εταιρείας (ΤΕΡΝΑ) να της ανατεθεί γρήγορα η ΕΓΝΑΤΙΑ για να τρέξουν (και) οι υποχρεώσεις της.
Πως το τεκμηριώνουμε; Με τον απλό συλλογισμό: Υπήρχε πιθανότητα να επείγετο η ΤΕΡΝΑ να ξεκινήσει το έργο (μόνο για το τμήμα Πολύκαστρο-Χαλάστρα υπάρχει η υποχρέωση εξ ολοκλήρου κατασκευής αυτοκινητόδρομου. Στα υπόλοιπα τμήματα της ΕΓΝΑΤΙΑΣ προβλέπονται μόνο συντηρήσεις και αναβαθμίσεις) και να καθυστερήσει επί 2,5 χρόνια το ΤΑΙΠΕΔ να στείλει στο Ελεγκτικό τον φάκελο προς έλεγχο και τελικό ο.κ.;
Αν υπάρχει ένας που το πιστεύει, αποσύρουμε την …αιτία.
Αιτία τρίτη: Αποδεικνύεται ότι στο ΤΑΙΠΕΔ έχουν απωλέσει τον τεχνοκρατικό χαρακτήρα που όφειλε να υπερτερεί παντός άλλου κατά τη λειτουργία του.
Πολιτική ασκεί η κυβέρνηση, οι εκλεγμένοι αντιπρόσωποι και εκπρόσωποι. Δεν δικαιούνται να ασκούν διορισμένοι και ανεξέλεγκτοι τεχνοκράτες και μάλιστα σε βάρος τοπικών κοινωνιών και της ανθρώπινης ζωής. Για να μην επεκταθούμε στις οικονομικές προεκτάσεις μιας λειτουργίας που εκφεύγει του τεχνοκρατικού χαρακτήρα του εν λόγω Ταμείου.
Αυτά τα ολίγα και ελπίζουμε όχι πως θα ανανήψουν οι κοιμώμενοι στην Αθήνα.
Πριν από εκείνους θα ήταν λυτρωτικό να εγερθούν από τον μακάριο ύπνο τους οι τοπικοί μας ταγοί. Και να ασχοληθούν και με τα δύσκολα. Αντί να χτυπούν πλάτες και να μοιράζουν χαμόγελα.
Την περίπτωση να ξυπνήσουν οι πολίτες και να αξιολογήσουν τη στάση ενός εκάστου στα …δύσκολα, δεν την θεωρούμε ρεαλιστική.
Δεν γίνονται θαύματα στις μέρες μας.