Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2024, 2:07:58 πμ
Σάββατο, 08 Σεπτεμβρίου 2007 06:40

Στην κυκλοφορία η γέφυρα του Αξιού

Στην κυκλοφορία παραδόθηκε το έργο «Γέφυρα Αξιού με τις προσβάσεις προς Ειδομένη και Ευζώνους», με προϋπολογισμό 12,6 εκ. ευρώ και η ολοκλήρωσή του είχε οριστεί για το φθινόπωρο του 2007.

Όπως δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, καθηγητής, Γιώργος Τσιότρας, «ο νέος δρόμος ενώνει την Ειδομένη και το Τελωνείο του Σιδηροδρομικού Σταθμού με το Τελωνείο των Ευζώνων και τον άξονα Πατρών – Αθηνών – Θεσσαλονίκης – Ευζώνων (ΠΑΘΕ). Το μήκος του δρόμου είναι 3,4 χλμ. Για τη διάβαση της οδού από τον Αξιό ποταμό κατασκευάστηκε γέφυρα μήκους 300 μέτρων και επίσης μια άνω διάβαση της ηλεκτροκίνητης σιδηροδρομικής γραμμής, μια άνω διάβαση της οδού διέλευσης των φορτηγών του τελωνείου και μια κάτω διάβαση αγροτικής οδού, προκειμένου οι μετακινήσεις να γίνονται με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια και να εξυπηρετούνται όλοι οι πολίτες. Για τη σύνδεση της νέας οδού με την επαρχιακή οδό Αξιούπολης – Ειδομένης κατασκευάστηκε ισόπεδος κόμβος και για τη σύνδεση με τον ΠΑΘΕ αναμορφώθηκε ο υπάρχων κόμβος. Επίσης, κατασκευάστηκε ισόπεδος κόμβος με τον αγροτικό δρόμο, έτσι ώστε όλο το αγροτικό δίκτυο της περιοχής να επικοινωνεί και να καταργηθούν οι ισόπεδες διαβάσεις των οδών με τη σιδηροδρομική γραμμή. Η σύνδεση των δυο τελωνείων μεταξύ τους με ένα σύγχρονο και λειτουργικό δίκτυο είναι έργο εθνικής σημασίας, ενώ το έργο εξυπηρετεί τους κατοίκους και τους επισκέπτες του νομού Κιλκίς.
- Μέχρι σήμερα για να μπορέσουν να επικοινωνήσουν τα τελωνεία της Ειδομένης και των Ευζώνων έπρεπε να διανύσει κάποιος όλη την απόσταση προς την Αξιούπολη (περίπου 20 χλμ.) και να επιστρέψει, γεγονός που σημαίνει ταλαιπωρία και μετακίνηση μέσω «δύσκολης» διαδρομής. Σήμερα η διαδρομή είναι μόλις 3,4 χλμ.
- Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 12,6 εκ. ευρώ. Το έργο δημοπρατήθηκε το Μάιο του 2005. Η σύμβαση υπογράφηκε τον Αύγουστο του 2006 και ολοκληρώθηκε το Σεπτέμβριο του 2007.