Είναι το μοναδικό τμήμα της ΠΑΘΕ εδώ και χρόνια πολλά με προδιαγραφές χωραφόδρομου. Ναι, χωραφόδρομου, διότι μπορεί να έχει πλάτος επαρκές τουλάχιστον για επαρχιακή οδό, αλλά λόγω της κακής του συντήρησης και της διέλευσης εκατομμυρίων -και βαρέων -οχημάτων κάθε χρόνο η κίνηση επί της οδού προσομοιάζει με επικίνδυνο άθλημα.
Ελάχιστη δικαιολογία αποτελεί πως το εν λόγω τμήμα περιλαμβάνεται σε εκείνα που θα κατασκευάσει οψέποτε με προδιαγραφές αυτοκινητόδρομου ο ανάδοχος παραχωρησιούχος της Εγνατίας οδού. Το τμήμα αυτό αποτελεί κομμάτι της ΠΑΘΕ, του πρώτου δρόμου της χώρας, και προ δεκαετιών όφειλαν να τον κατασκευάσουν.
Είναι ντροπή ότι στην ΠΑΘΕ καταγράφονται δεκάδες πλαγιομετωπικές συγκρούσεις οχημάτων και όλες στο εν λόγω τμήμα Πολυκάστρου – Χαλάστρας.
Δεύτερη επισήμανση: Κάποτε η Πολιτεία οφείλει να εκσυγχρονίσει το καθεστώς ασφαλούς διέλευσης επί της οδού. Δεν νοείται να μπαίνουν εκατομμύρια αυτοκίνητα κάθε χρόνο να διαπράττουν του κόσμου- όχι αναγκαστικά στο συγκεκριμένο ατύχημα- τις τροχαίες παραβάσεις και να εξέρχονται από την Χώρα χωρίς να καταβάλλουν το τίμημα. Παγιώθηκε πλέον η αντίληψη πως μπαίνοντας στην Ελλάδα ο κάθε ξένος οδηγός απολαμβάνει καθεστώτος …ετεροδικίας.
Όποιος οδήγησε έστω και μια φορά στο τμήμα αυτό, ιδιαίτερα στους θερινούς μήνες, αντιλαμβάνεται πόσο επικίνδυνο είναι με δεκάδες αυτοκίνητα να κινούνται δίπλα του ωσάν σε πίστα ράλι.
Καιρός να φτιάξουμε σοβαρό κράτος. Επιτελικό ή μη, ελάχιστη σημασία έχει.
Αν είναι σοβαρό αρκεί και υπερυψούται. Πλαγιομετωπικές σε αυτοκινητόδρομο αποτελούν ανέκδοτο σε πολιτισμένη χώρα. Στην Ελλάδα δυστυχώς συνιστούν τραγωδία ατέρμονη και χωρίς κάθαρση.