Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024, 5:46:54 μμ
Δευτέρα, 02 Οκτωβρίου 2017 20:19

Το σχόλιό μας: Γιατί είμαι περίφανος αριστερός Συριζαίος!

Γράφει ο Θεόδωρος Παυλίδης. 


Κατ' αρχήν είμαι περήφανος και μόνο που είμαι Συριζαίος. Το ''αριστερός '' είναι πλεονασμός, διότι άπαξ και είμαι Συριζαίος εξυπακούεται ότι είμαι αριστερός.
Τώρα θα μου πείτε γιατί είμαι και περήφανος.
  Είμαι περήφανος γιατί πρώτα απ' όλα εμείς οι Συριζαίοι, δεν ξεπουλάμε την περιουσία της πατρίδος μας. Η περιουσία της πατρίδος είναι δημόσια περιουσία, είναι περιουσία του Λαού και δεν την πουλάμε. Την κρατάμε εκεί σφιχτά, μέχρι να σαπίσει.
Παράδειγμα οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι.


ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: Όλα όσα γράφω παρακάτω αποτελούν κρατικά μυστικά γιατί αν τα μάθουν οι ξένοι επενδυτές, αφενός θα κρατάνε την μύτη τους από την βρώμα  και αφετέρου  δεν πρόκειται ποτέ να επενδύσουν στους ελληνικούς σιδηροδρόμους.

Συνεχίζουμε: Ας πάρουμε για παράδειγμα τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Κιλκίς.
1) Εδώ και 3-4 χρόνια ο Σταθμός άλλαξε όνομα με ιδιωτική πρωτοβουλία κάποιου ''καλόπαιδου'' (προφανώς) από την Κρηστώνη, το οποίο (καλόπαιδο) νύχτα ανέβηκε στην οροφή του κτηρίου, έσβησε την λέξη Σταθμός ΚΙΛΚΙΣ και στην θέση του έγραψε Σταθμός ΚΡΗΣΤΩΝΗΣ. Για την παρανομία αυτή μάλλον δεν πληροφορήθηκαν τίποτε, ούτε ο εισαγγελέας Κιλκίς (να διατάξει μία προκαταρκτική) ούτε βέβαια ο Προϊστάμενος ΟΣΕ.
2)  Είπα παραπάνω ότι το καλόπαιδο ανέβηκε στην οροφή του...κτηρίου. Ποιού κτηρίου; Του αχουρίου έπρεπε να πω. Για όνομα του Θεού! Είναι κτήριο για δημόσια υπηρεσία αυτό; Χτισμένο νομίζω επί οσμανικής αυτοκρατορίας, δεν έχει μέρος χωρίς ξέσματα, πεσμένους σοβάδες και μουντζούρες Θαρρείς και όποιος νεαρός ήθελε να γράψει κάτι, πήγαινε εκεί και έγραφε τις ανοησίες του. Μιλάμε για κτήριο καταβρωμισμένο εξωτερικά. Και μέσα δεν πάει καλύτερα, αλλά αν περιγράψω την αλήθεια, νομίζω ότι θα προσβάλλω τους ανθρώπους που εργάζονται εκεί. Εκτός του ότι τα  ξύλινα κουφώματα είναι παμπάλαια και βρώμικα, η κεντρική θύρα, τόσο καιρό τώρα είναι με σπασμένο τζάμι. Διερωτώμαι αν ορισθεί κάποιος ελεγκτής τάξης και καθαριότητος, τι βαθμό άραγε θα έβαζε στην λεγόμενη αίθουσα .......αναμονής;
3) Θέλετε περιγραφή του περιβάλλοντος χώρου; Εφτά αδέσποτα σκυλιά μονίμως ξαπλωμένα στο τσιμέντο μπρός στον (λεγόμενο) Σταθμό. Τα χόρτα στις γραμμές, ίσαμε την μέση του ανθρώπου. Μια περίοδο μάλιστα είχανε φτάσει μέχρι την πόρτα του σταθμού. Μετά το σχόλιο που έκανα στην παρούσα εφημερίδα και την φωτογραφία που τράβηξα, κάποιοι φιλοτιμήθηκαν και καθάρισαν τον χώρο από τα χόρτα, αλλά δεν ξέρω αν ο ....δράστης ήταν ο Δήμος Κιλκίς ή κάποιοι άνθρωποι του ΟΣΕ. Για χαρτιά, αποτσίγαρα, σκουπίδια κλπ μπρός και πέριξ του κτηρίου να μη μιλάμε καλύτερα, γιατί σιχαίνεσαι τον εαυτό σου.
4) Ένας σιδηροδρομικός Σταθμός είναι, υποτίθεται, δημόσιος χώρος και ως χώρος διακίνησης επιβατών, δεν γίνεται να μην διαθέτει τουαλέτα. Εκτός κι αν λέγεται ΣΣ Κιλκίς. Θεωρητικά ο Σταθμός έχει τουαλέτα, αλλά είναι ΚΛΕΙΣΤΗ. Πρέπει να ζητήσεις το κλειδί από τον εργαζόμενο εκεί υπάλληλο (αν βέβαια βρίσκεται στη θέση του). Και αλλοίμονο! όπως παίρνεις το κλειδί, γρήγορα-γρήγορα το επιστρέφεις, γιατί η κατάσταση της ''τουαλέτας'' είναι α π α ρ ά δ ε κ τ η.
5) Και ξέρετε ποιό είναι το τραγικό της υπόθεσης; Μπρος στον Σταθμό, προσπαθεί να κυματίσει ένα  σχισμένο και λειωμένο πανάκι που υποτίθεται ότι κάποτε λεγόταν ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ. Όποιος αντικρίζει αυτό το θέαμα, ξεχνάει τους συμβολισμούς της σημαίας. Ξεχνάει τι θα πει πατρίδα και εθνική περηφάνια.
6) Ας έλθουμε λίγο και στα λειτουργικά του Σταθμού. Στο πως λειτουργεί δηλ ο Σταθμός. Κατ' αρχήν στο Σταθμό δεν υπάρχει μόνιμος Υπάλληλος του ΟΣΕ. Την υποτιθέμενη λειτουργία την ανέλαβε ιδιωτική Εταιρία. Και όταν λέμε  ''λειτουργία'' εννοούμε την κοπή των εισιτηρίων. Δεν γνωρίζω αν στις συμβατικές υποχρεώσεις της Εταιρίας, πέραν της κοπής των εισιτηρίων, περιλαμβάνονται και άλλες υποχρεώσεις, όπως καθαριότητα χώρου κλπ.
Προσέξτε τώρα λεπτομέρεια: Ο ιδιωτικός υπάλληλος που κόβει τα εισιτήρια, πρέπει να είναι στο πόστο του τουλάχιστον δεκαπέντε λεπτά προ της αφίξεως της αμαξοστοιχίας. Την περασμένη εβδομάδα φαίνεται ότι ο άνθρωπος αποκοιμήθηκε, με αποτέλεσμα ναρθεί στο γραφείο του δύο λεπτά πριν το τρένο. Όταν είπαμε στον τακτικό υπάλληλο-ελεγκτή του τρένου, τον λόγο που δεν προλάβαμε να κόψουμε εισητήρια, μπροστά μας τον επέπληξε και του είπε ότι είναι υπαίτιος του προστίμου που θα τρώγαμε γιατί υποχρεωτικά θα κόβαμε το εισιτήριο πάνω στο τρένο.
Αλλά το θέμα δεν είναι γιατί την συγκεκριμένη ημέρα ο ιδιώτης υπάλληλος δεν ήταν στο πόστο του. Το πρόβλημα είναι μεγάλο, διότι οι ταξιδιώτες παίρνουν τηλέφωνο, ρωτούν αν το τρένο θα έχει καθυστέρηση κλπ, και δεν υπάρχει κανένας υπεύθυνος στο Σταθμό να δώσει πληροφορίες.
7)  Όλα αυτά τα χαριτωμένα για τα τρένα του ηρωικού μας ΟΣΕ δεν περιορίζονται μόνο στα κτήρια των Σταθμών. Ακουμπάνε και στις ίδιες τις αμαξοστοιχίες που είτε πάσχουν καθαριότητος, είτε βογγάνε στις ανηφόρες πηγαίνοντας με 30, είτε ενίοτε σταματάνε στα χωράφια Ακουμπάνε και στους ίδιους υπαλλήλους του ΟΣΕ οι οποίοι χωρίς ευπρεπή και καθαρή στολή ή κάποιο διακριτικό γνώρισμα, περιφέρονται στα βαγόνια σαν πράκτορες.
Όσο για την συνέπεια των δρομολογίων, Θεός φυλάξει! Το τελευταίο 15θήμερο την μία ημέρα οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ είχαν απεργία και την άλλη μέρα το πρωί το τρένο από Θεσ\νίκη ήρθε  στο Κιλκίς με μιάμιση ώρα καθυστέρηση. Αλλά και κάτι άλλο. Σε κάποια σημεία των γραμμών στο ύψος της Καστανούσας, πρέπει να κρατάς το κεφάλι σου μέσα στο τρένο, γιατί αν το παράθυρο είναι ανοιχτό, μπορεί να πάθεις ζημιά από τα πέριξ κλαδιά των δένδρων.
Αν τώρα φίλοι μου μού πείτε, ''εσύ δεν κάνεις άλλη δουλειά και παρακολουθείς τα τρένα;'', θα σας απαντήσω ότι η δουλειά μου είναι άλλη και την ξέρετε. Απλά συνέπεσε η σύντροφός μου να είναι από χωριό των Σερρών και τακτικά ταξιδεύω με το τρένο από Κιλκίς προς Σέρρες. Γίνομαι έτσι ακούσιος μάρτυς της ασχήμιας (να μην πω άλλες λέξεις) που επικρατεί στον χώρο του ΟΣΕ.
Αλλά και πάλι θα ρωτήσετε:
Και τι σχέση έχουν όλα αυτά με τον ΣΥΡΙΖΑ; Και πως γίνεται με όλη αυτήν την αηδία να αισθάνεσαι περήφανος Συριζαίος;
-Εμ πως! Ο Συριζα δεν είναι αυτός που αντιδρά στην ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ; Τέτοια τρένα θέλει, τέτοια τρένα του αξίζουν. Σιχαμερά, αλλά εθνικά, ελληνικά, πατριωτικά. Εθνική περιουσία σου λέει ο άλλος .Δεν την ξεπουλάμε. Να μην είσαι περήφανος γι αυτό; Αν βέβαια είσαι Συριζαίος.

 

ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΤΡΑΒΟΥ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ: Για να μην αδικήσουμε τον Σύριζα, η σιχασιά αυτή των ελληνικών τρένων, δεν είναι χθεσινή ιστορία. Η μέγιστη ευθύνη βαρύνει τους προηγούμενους. Αλλά αδελφέ, δεν μπορεί να υπάρχει αυτή η ελεεινή κατάσταση, χωρίς ελπίδα βελτίωσης (τα ξέρουμε τα οικονομικά της χώρας) και εσύ να αντιδράς βίαια στην προοπτική βελτίωσης των σιδηροδρομικών πραγμάτων στη χώρα σου, επειδή αυτός που θα κάνει τα τρένα ΤΡΕΝΑ λέγεται Ιταλός, Γάλλος ή Ισπανός επενδυτής.
Στο όνομα της άγονης, στείρας, ανούσιας και καταστροφικής ιδεοληψίας σου, δεν μπορείς φίλε Συριζαίε, να στέλνεις την Ελλάδα στον Μεσαίωνα.