espa pkm

Πέμπτη, 18 Δεκεμβρίου 2025, 6:15:12 πμ
Τρίτη, 13 Μαϊος 2025 12:41

Δρ. Κωνσταντίνος Γεωργιάδης: Ο ερευνητής από το Καμπάνη Κιλκίς που καινοτομεί στην εκπαιδευτική τεχνολογία

Ο Δρ. Κωνσταντίνος Γεωργιάδης είναι μεταδιδακτορικός ερευνητής στο Πανεπιστήμιο του Τβέντε (University of Twente) στην Ολλανδία, με εξειδίκευση στην επιστήμη υπολογιστών, την εκπαιδευτική τεχνολογία και την ανάλυση μαθησιακών δεδομένων. Αποτελεί μία από τις πιο δραστήριες ελληνικές παρουσίες στον χώρο της ψηφιακής τεχνολογίας και της εκπαιδευτικής καινοτομίας και από την 1η Ιανουαρίου 2022 έχει αναγορευθεί μόνιμος επίκουρος καθηγητής στο Τμήμα Διαδικτυακής Μάθησης και Διδασκαλίας της Σχολής Επιστημών της Εκπαίδευσης του Ανοικτού Πανεπιστημίου της Ολλανδίας.

Συντοπίτης μας από το Καμπάνη Κιλκίς, ο Δρ. Γεωργιάδης έχει αφιερώσει την ακαδημαϊκή και ερευνητική του πορεία στη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών –όπως η μηχανική μάθηση, η στατιστική ανάλυση και τα σοβαρά παιχνίδια (serious games)– με στόχο τη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Έχει δημοσιεύσει εκτενώς σε τομείς όπως η αόρατη αξιολόγηση (stealth assessment), η ανάλυση μαθησιακών δεδομένων και η ανάπτυξη εκπαιδευτικών παιχνιδιών, ενώ η δουλειά του έχει παρουσιαστεί σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια. Η έρευνά του συμβάλλει ουσιαστικά στην πρόοδο της εκπαιδευτικής τεχνολογίας, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις σε πραγματικά περιβάλλοντα μάθησης.

Κατά τη διάρκεια του διδακτορικού του στο Open University της Ολλανδίας, ανέπτυξε το "Smart CAT" – ένα πρωτοποριακό λογισμικό εργαλείο αξιολόγησης που χρησιμοποιεί τεχνικές μηχανικής μάθησης και στατιστικής μοντελοποίησης για την παρακολούθηση και αξιολόγηση των μαθησιακών δεξιοτήτων των μαθητών σε πραγματικό χρόνο.

Ο Δρ. Γεωργιάδης έχει συμμετάσχει σε σημαντικά ευρωπαϊκά ερευνητικά έργα, όπως το RAGE (Realising an Applied Gaming Ecosystem), το οποίο χρηματοδοτήθηκε από το πρόγραμμα Horizon 2020 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και στόχευε στην ανάπτυξη και επαναχρησιμοποίηση λογισμικών για εκπαιδευτικά παιχνίδια. Επιπλέον, συνέβαλε στο έργο Gamebrics, το οποίο επικεντρώνεται στην ενσωμάτωση αναλυτικών εργαλείων αξιολόγησης σε σοβαρά παιχνίδια, ενισχύοντας τις αναλυτικές δεξιότητες των μαθητών.

Η τεχνική του κατάρτιση περιλαμβάνει γλώσσες και εργαλεία όπως C#, Python, SQL, MATLAB και Power BI, καθώς και εμπειρία στην ανάπτυξη εκπαιδευτικών εφαρμογών που βασίζονται σε τεχνητή νοημοσύνη και ανάλυση δεδομένων.

Με αφετηρία ένα μικρό χωριό του Κιλκίς και με σταθερά βήματα στον διεθνή ερευνητικό χώρο, ο Δρ. Κωνσταντίνος Γεωργιάδης αποτελεί παράδειγμα νέου επιστήμονα που αξιοποιεί την τεχνολογία προς όφελος της εκπαίδευσης και της κοινωνίας.