Παρασκευή, 26 Απριλίου 2024, 12:23:10 μμ
Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2023 18:37

Απολογισμός πεπραγμένων της Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς στο Περιφερειακό Συμβούλιο Κεντρικής Μακεδονίας από τον Ανδρέα Βεργίδη

Τον απολογισμό πεπραγμένων της Περιφερειακής Ενότητας (Π.Ε.) Κιλκίς για το έτος 2022, έκανε ο Αντιπεριφερειάρχης Ανδρέας Βεργίδης, κατά τη διάρκεια της ειδικής συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου Κεντρικής Μακεδονίας για τον απολογισμό πεπραγμένων Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας έτους 2022, που πραγματοποιήθηκε σήμερα,  Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2023.

 

Η εισηγητική έκθεση του Αντιπεριφερειάρχη Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς, Ανδρέα Βεργίδη:

 «Αξιότιμε κύριε Περιφερειάρχα, κύριε Πρόεδρε, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,

            Συμπληρώνοντας έναν επιπλέον δημιουργικό χρόνο θητείας υπό την αμέριστη στήριξη και την καθοδήγηση του Περιφερειάρχη μας Απόστολου Τζιτζικώστα, έφτασε η στιγμή που επικοινωνούμε τα έργα και τα αποτελέσματα των προσπαθειών μας.

            Είμαστε διαχρονικά παρόντες, κυρίως στα δύσκολα, με δράση και αποτέλεσμα. Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι θα συνεχίσω να εργάζομαι σε συνεργασία με το ανθρώπινο δυναμικό των υπηρεσιών της Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς και τις περιφερειακές συμβούλους για το καλό του ακριτικού μας τόπου.

            Η προσπάθειά μας είναι διαρκής και έχει στέρεες βάσεις.  Δίνουμε- στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων μας-  λύσεις σε ζητήματα που απασχολούν την τοπική κοινωνία.

            Δημοπρατήσαμε το έργο κατασκευής νέου οδοφωτισμού στον κόμβο Μεταλλικού (θα φωτιστεί  πλήρως όλη την περιοχή στο σημείο διασταύρωσης των οδών προς Πολύκαστρο, Δοϊράνη και Κιλκίς)  και της πλήρους ανακατασκευής του πεπαλαιωμένου ηλεκτροφωτισμού στον κόμβο Χέρσου, επί της εθνικής οδού Κιλκίς - Δοϊράνης .

            Στο στάδιο της ολοκλήρωσης βρίσκεται ο διαγωνισμός του έργου κατασκευής νέων κόμβων εισόδου της πόλης του Κιλκίς και της βελτίωσης των χαρακτηριστικών της δυτικής περιφερειακής οδού Κιλκίς. 

            Ολοκληρώθηκε και παραδόθηκε προς χρήση το έργο ανάπλασης, βελτίωσης και αναβάθμισης υποδομών προσβασιμότητας στη λίμνη Δοϊράνη, εντός του ομώνυμου οικισμού.

            Αφουγκραζόμαστε και ιεραρχούμε τις ανάγκες, δίνουμε προτεραιότητα στην επίλυση ζητημάτων που έχουν πολλαπλασιαστικό αντίκτυπο στην κοινωνία, δίνοντας έμφαση σε όλους τους πυλώνες της τοπικής οικονομίας, όπως τους αγρότες και τους κτηνοτρόφους.

            Προχωρήσαμε στον ψηφιακό μετασχηματισμό της αμπελουργικής ζώνης της Γουμένισσας , τη δημιουργία δυναμικής ιστοσελίδας και την εισαγωγή νέας τεχνολογίας, ενισχύοντας την εξωστρέφειά της και το εισόδημα των παραγωγών.

            Αντικαταστήσαμε τον ενεργοβόρο οδοφωτισμό με νέα, σύγχρονα φωτιστικά σώματα τύπου LED.  Επιτύχαμε την εξοικονόμηση ενέργειας και τη μείωση του κόστους κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος.

            Υλοποιήσαμε ένα ευρύ πρόγραμμα παρεμβάσεων αντιπλημμυρικής θωράκισης, όπως επίσης και βελτίωσης της οδικής ασφάλειας, ενισχύοντας το αίσθημα ασφάλειας των συμπολιτών μας, της προστασίας των περιουσιών τους , καθώς και του περιβάλλοντος.

            Σε εξέλιξη βρίσκεται η υλοποίηση του έργου που αφορά τις εργασίες διαμόρφωσης της αίθουσας πολλαπλών χρήσεων, τις εργασίες συντήρησης και την αναβάθμιση του περιβάλλοντος χώρου του Διοικητηρίου.

             Παραμένουμε προσηλωμένοι στους στόχους μας. Εργαζόμαστε με ευσυνειδησία και υψηλό αίσθημα καθήκοντος για την επίτευξη των στόχων, που έχει θέσει η διοίκηση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

            Η Περιφερειακή Ενότητα Κιλκίς δια της Υποδιεύθυνσης Τεχνικών Έργων συμβάλλει καθοριστικά στην αποπεράτωση του Οίκου Ευγηρίας και Χρόνιων Παθήσεων Κιλκίς, μίας δομής που υπάγεται στο Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

            Σας παραθέτουμε εν συντομία τον απολογισμό των έργων, των δράσεων και των ενεργειών που υλοποιήθηκαν από την Περιφερειακή Ενότητα Κιλκίς το 2022 » :

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ

Τμήμα Φυτικής και Ζωικής Παραγωγής

  • Στην Δράση 10.1.04 Μέτρο 10( Προστασία των ευαίσθητων στα νιτρικά περιοχών) κατατέθηκαν 249 αιτήσεις πληρωμής και καταβλήθηκαν οικονομικές ενισχύσεις ύψους 3.466.439,42€
  • Στην Δράση 10.1.08 Μέτρο 10 ( κομφούζιο ) κατατέθηκαν 26 αιτήσεις πληρωμής και καταβλήθηκαν οικονομικές ενισχύσεις ύψους 27.563€
  • Μέτρο 3: «Συστήματα ποιότητας γεωργικών προϊόντων και τροφίμων» Υπομέτρο 3.1 : «Στήριξη για νέες συμμετοχές σε συστήματα ποιότητας» Κατατέθηκαν 89 αιτήσεις πληρωμής.
  • Υπομέτρο 6.1( Εγκατάσταση νέων γεωργών του ΠΑΑ 2014-2020) ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ 253 : Ολοκληρώθηκαν οι επιτόπιοι έλεγχοι για πρώτη και δεύτερη πρόσκληση.(2017, 2018)
  • Μέτρο 10. Δράση 10.01.01 «Προστασία της άγριας Ορνιθοπανίδας» κατατέθηκαν 47 αιτήσεις πληρωμής και καταβλήθηκαν οικονομικές ενισχύσεις ύψους 15.241,62€
  • Σχέδια βελτίωσης Δράση 4.1.1 και 4.1.3 υποβλήθηκαν 85 αιτήματα πληρωμής και υποβλήθηκαν 27 αιτήματα τροποποίησης.
  • Εκδόθηκαν και θεωρήθηκαν άδειες κυκλοφορίας αγροτικών μηχανημάτων (370), Εκδόθηκαν και θεωρήθηκαν άδειες οδήγησης και πτυχία χειρισμού αγροτικών μηχανημάτων (300), πραγματοποιήθηκαν επιτόπιοι έλεγχοι γεωργικών μηχανημάτων ( 300) καταγραφή ψεκαστικών (1.040)
  • Πραγματοποιήθηκαν επιτόπιοι έλεγχοι αμπελοτεμαχίων 290, Έλεγχοι εξαγωγών και εισαγωγών οίνου 100, έλεγχοι διακίνησης οίνου και κρασοστάφυλων 350.
  • Αριθμός γνωμοδοτήσεων πράξεων –έλεγχοι ΠΕΧΩΠ 350 ( Φεβρουάριος 2022-Δεκέμβριος 2022)

Τμήμα Αλιείας

  • Έκδοση Απόφασης Απαγόρευσης αλιείας για την προστασία της αναπαραγωγής των ιχθύων στα εσωτερικά ύδατα - Αυτοψίες έλεγχοι για την ορθολογική διαχείριση και άσκηση αλιείας στα εσωτερικά ύδατα (39) –παρακολούθηση εφαρμογής μέτρων απαγόρευσης αλιείας,(37) έλεγχοι ερασιτεχνικής αλιείας.(38)

Εισήγηση προς ΥΠ.Α.Α.Τ για τα κριτήρια επαγγελματικότητας των αλιέων, καθώς και προτάσεων που αφορούν την ερασιτεχνική αλιεία.

Τμήμα Ποιοτικού και Φυτοϋγειονομικού Ελέγχου

  • Υλοποιήθηκαν περισσότεροι από 303 έλεγχοι στην εισαγωγή προϊόντων φυτικής προέλευσης από τρίτες χώρες με καθημερινή και απρόσκοπτη λειτουργία της Υπηρεσίας.

Τμήμα Κτηνιατρικής

  • Εφαρμόστηκαν τα προγράμματα εξυγίανσης ζωικού κεφαλαίου: Εκρίζωσης Φυματίωσης -Βρουκέλλωσης , Ενζωοτικής Λεύκωσης των βοοειδών, Βρουκέλλωσης των αιγοπροβάτων , εμβολιασμός Οζώδους δερματίτιδας των βοοειδών ,   επιτήρησης -ελέγχου και εξάλειψης των Μεταδοτικών Σπογγωδών Εγκεφαλοπαθειών (ΜΣΕ )  στα μικρά μηρυκαστικά και της Σπογγώδους Εγκεφαλοπάθειας των βοοειδών ( ΣΕΒ) , Επιτήρησης  Καταρροϊκού Πυρετού του προβάτου , διερεύνηση της κυκλοφορίας του ιού του Δυτικού Νείλου ,Ενεργητική και παθητική επιτήρηση της Λύσσας, Επιτήρηση της Κλασικής  και Αφρικανικής   Πανώλης  και Φυσαλιδώδους Νόσου των χοίρων , επιτήρηση της Γρίπης των πτηνών και των  σαλμονελλώσεων ,  υλοποιήθηκε το πρόγραμμα επιτήρησης Τεσσάρων Εξωτικών Νοσημάτων, το πρόγραμμα ελέγχου καταλοίπων  ΕΠΕΚ,  πραγματοποιήθηκαν     κρεοσκοπικοί έλεγχοι  σε σφάγια ζώων στα σφαγεία της ΠΕ Κιλκίς και  σε σφαγείο της ΠΕ Ημαθίας ,  έλεγχοι    σε  Εγκαταστάσεις παραγωγής και μεταποίησης ζωικών προϊόντων , χορηγήθηκαν    υγειονομικά πιστοποιητικά, μετακίνησης  ζώντων ζώων   και διακίνησης για εξαγωγή   τροφίμων ζωικής προέλευσης, πραγματοποιήθηκαν   έλεγχοι   και  χορηγήθηκαν   βεβαιώσεις  και άδειες καταλληλότητας οχημάτων μεταφοράς ζώντων ζώων και  τροφίμων ζωικής προέλευσης, έλεγχοι   για την προστασία των ζώων κατά τη μεταφορά, διερεύνηση καταγγελιών.

Τμήμα Πολιτικής Γης

  • Εξέδωσε 58 Βεβαιώσεις τιμημάτων με το άρ. 4, 22 και 23 Ν. 4061/2012, αρ. 5 Ν.317/03 και το από 24-04-85 Π.Δ.
  • Πραγματοποίησε 65 Αυτοψίες για αιτήσεις με τα άρθρ.22 και 23 του Ν. 4061/ 2012 για κοινόχρηστες εκτάσεις και το αρ.4 του Ν.4061/2012.
  • Πραγματοποίησε 300 Διακηρύξεις-Δημοπρασίες του άρθρ. 4 Ν. 4061/ 2012
  • Εκμίσθωσε 295 αγροτεμάχια που ανήκουν στην κυριότητα του ΥΠΑΑΤ
  • Χορήγησε 1386 Απαντήσεις σε γενικές αιτήσεις θεμάτων πολιτικής γης
  • Εξέδωσε 722 Τοπογραφικά αποσπάσματα τεμαχίων αναδασμών-διανομών οικοπέδων.
  • Εξέδωσε και επίδωσε 1221 παλαιούς τίτλους κυριότητας
  • Χορήγησε 832 Βεβαιώσεις που προβλέπονται από τις εφαρμοζόμενες διατάξεις της Εποικιστικής Νομοθεσίας.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

ΤΜΗΜΑ ΕΜΠΟΡΙΟΥ& ΑΝΩΝΥΜΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ

ΛΑΪΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ: Διενεργηθέντες έλεγχοι: 111, Αποφάσεις ανανέωσης αδειών - δραστηριοποιήσεις παραγωγών: 177, ΠΛΑΝΟΔΙΟ ΕΜΠΟΡΙΟ: Διενεργηθέντες έλεγχοι: 28, Αποφάσεις ανανέωσης αδειών - δραστηριοποιήσεις παραγωγών - Αποφάσεις έγκρισης αναπλήρωσης - υποβοήθησης πλανοδίων: 93, ΕΛΕΓΧΟΙ ΔΙΕΠΠΥ: 110, ΕΛΕΓΧΟΙ COVID-19: 208, ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΕΣ: Τροφίμων & ποτών: 15, Καυσίμων & Λιπαντικών: 5, Βιομηχανικών ειδών: 0, ΜΕΤΡΟΛΟΓΙΚΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ: Περιοδικός έλεγχος Αντλιών: 66, Περιοδικός έλεγχος ζυγών: 295, Εισπράξεις από τέλη περιοδικού ελέγχου: 2.499,50 Ευρώ, ΔΕΛΤΙΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΙΜΩΝ: Έκδοση δελτίων πιστοποίησης τιμών τροφίμων: 139, ΘεΩρηση τιμολογΙων τροφΙμων & καυσΙμων για το κανονικΟ τηΣ τιμΗΣ: 7338, ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ: 91, ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΚΥΡΩΣΕΙΣ – ΠΡΟΣΤΙΜΑ: 10.050,00 Ευρώ.

ΤΜΗΜΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ & ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Χορήγηση - ανανέωση αδειών εργασίας αλλοδαπών: 16, Διαδικασία καθορισμού όγκου εισδοχής πολιτών τρίτων χωρών για εργασία στην Π.Ε.: 4, Διαβίβαση προσφυγών κατά πράξεων επιβολής προστίμων ΟΑΕΔ: 7, Συγκρότηση - τροποποίηση Επιτροπών (ΟΓΑ-ΙΚΑ-ΕΡΓΑΣΙΑΣ-ΤΔΕ): 4, Συγκρότηση συμβουλίων επιθεώρησης - αδειοδότησης ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων: 3, Έγγραφα διεκπεραίωσης μεταφοράς μαθητών: 68, Μεταφερόμενοι μαθητές: 2487,  Διάφορα έγγραφα : 63

ΤΜΗΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΥΔΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ: Αποφάσεις ΕΠΟ Β4: 12, Αποφάσεις έκδοσης ΠΠΔ: 75, Απαλλαγές από περιβαλλοντική αδειοδότηση: 193, Αποφάσεις ειδικής οικολογικής αξιολόγησης: 15, Εγκρίσεις εργασιών αποξήλωσης αμιάντου: 2, ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ - ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΕΙΣ: 41, ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ - ΑΥΤΟΨΙΕΣ: 22, ΠΡΟΣΤΙΜΑ: 2, ΣΦΡΑΓΙΣΕΙΣ ΓΕΩΡΓΗΣΕΩΝ: 6.

ΤΜΗΜΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΑΔΕΙΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ, ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ

ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ: 3, ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ: 34, ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: 0, ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: 48, ΑΛΛΕΣ ΑΔΕΙΕΣ: 2, ΑΔΕΙΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ-ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΑΝΑΓΓΕΛΙΑΣ-ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ: 139, ΥΠΑΓΩΓΗ ΣΕ Π.Π.Δ.: 34, ΕΛΕΓΧΟΙ - ΑΥΤΟΨΙΕΣ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ: 61,  ΠΑΡΑΒΟΛΑ: 12.808,49 Ευρώ, ΠΡΟΣΤΙΜΑ: 15.583,33 Ευρώ.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

            Το έτος 2022 θα το χαρακτηρίζαμε ως κομβικό διότι η υπηρεσία προχώρησε με άλματα εκσυγχρονισμού στην περαιτέρω ψηφιοποίηση διαδικασιών (booking-ηλεκτρονικός προγραμματισμός εξετάσεων, εγκατάσταση πολυμηχανημάτων για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και ταχύτητας υλοποίησης των διοικητικών πράξεων, εγκατάσταση μόνιτορ πληροφόρησης στο γκισέ των πολιτών, εφαρμογή ηλεκτρονικής πληρωμής για τα τέλη μεταβίβασης, έκδοσης άδειας κυκλοφορίας κ.α.), εφαρμόζει τις νέες τεχνολογίες, αντιμετωπίζει πολύ δύσκολες υποθέσεις σε περιπτώσεις τροχαίων ατυχημάτων και προσπαθούμε να αποτελούμε έναν βασικό αναπτυξιακό πόλο της Περιφέρειας, στους τομείς μεταφορών, επικοινωνιών και οδικής ασφάλειας.

            Η υπηρεσία μας βρίσκεται σε συνεχή και αποτελεσματική συνεργασία με τον χωρικό αλλά και το θεματικό Αντιπεριφερειάρχη, τις περιφερειακές συμβούλους της ΠΕ Κιλκίς, την αντίστοιχη Γενική Διεύθυνση και τις Διευθύνσεις Μεταφορών κι Επικοινωνιών των άλλων Περιφερειακών Ενοτήτων της Π.Κ.Μ.

Η Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς το έτος 2022, και εν μέσω πανδημίας, κατάφερε να διεκπεραιώσει στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων της, όλες τις υποθέσεις των πολιτών που προσήλθαν στην υπηρεσία. Έτσι αντιμετώπισε επιτυχώς έναν πολύ μεγάλο όγκο δουλειάς με μικρό αριθμό υπαλλήλων. Δεν υπήρξε πολίτης που δεν εξυπηρετήθηκε ή που δεν βρέθηκε λύση  για την υπόθεσή του. Συγκεκριμένα έχουν πρωτοκολληθεί 27.033 έγγραφα ενώ το έτος 2021 είχαν πρωτοκολληθεί 25.027 έγγραφα και το έτος 2020 περί των 15.100. Η υπηρεσία εφάρμοσε πιστά όλα τα πρωτόκολλα υγείας του ΕΟΔΥ, και τις οδηγίες της Π.Κ.Μ. Έτσι δημιουργήθηκε το απαιτούμενο δίχτυ ασφαλείας στους εργαζόμενους και στους πολίτες. Επίσης εφοδιάστηκε με τα απαιτούμενα μέσα ατομικής προστασίας για τους εργαζόμενους που έχουν αρμοδιότητες σε ελέγχους οχημάτων και εγκαταστάσεων εκτός γραφείων της υπηρεσίας.

Εξακολουθεί και λειτουργεί το  Γραφείο Μεταφορών και Επικοινωνιών Παιονίας  στη Γουμένισσα, εξυπηρετώντας έτσι ταχύτερα τους πολίτες που κατοικούν στις απομακρυσμένες περιοχές του Αξιού και του Πάϊκου.

Σχετικά με τις υποθέσεις αυτοκινήτων έχουν υλοποιηθεί και χορηγηθεί από το ΤΜΗΜΑ ΑΔΕΙΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ & το ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ της υπηρεσίας άνω των 18.600 διοικητικών πράξεων από 4 υπαλλήλους αυξημένες κατά 10% σε σχέση με το έτος 2021

Αναλυτικότερα,εκδόθηκαν

  3.635 νέες Άδειες Κυκλοφορίας,

11.577 Άδειες Κυκλοφορίας λόγω μεταβίβασης,

     200 Προσωρινές ακινησίες και καταθέσεις πινακίδων,

     153 Οριστικές Διαγραφές οχημάτων,

     253 Άρσεις Παρακράτησης,

     157  χορηγήσεις Ανταλλακτικών Πινακίδων,

      598 Άδειες Κυκλοφορίας (λόγω απώλειας, κλοπής, διόρθωσης στοιχείων,

            προσθήκης αερίου, αλλαγής χρώματος, κ.ο.κ).

Σχετικά με τις υποθέσεις αδειών οδήγησης έχουν υλοποιηθεί και χορηγηθεί από το ΤΜΗΜΑ ΑΔΕΙΩΝ ΟΔΗΓΗΣΗΣ της υπηρεσίας περί των 6415  διοικητικών πράξεων από 5 υπαλλήλους παρουσιάζοντας αύξηση περί του 28% σε σχέση με αυτές που πραγματοποιήθηκαν το 2021 και οι οποίες είχαν ήδη αύξηση κατά 25% σε σχέση με τις αντίστοιχες του 2020

Αναλυτικά τα κρίσιμα στοιχεία του ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΔΕΙΩΝ ΟΔΗΓΗΣΗΣ έχουν για το 2022 ως εξής:

1370  νέες Άδειες Οδήγησης,

  215  Άδειες Οδήγησης(λόγω φθοράς,απώλειας,κλοπής,ΣΕΣΟ, μετατροπή από ξένη

          Άδεια Οδήγησης, κ.ο.κ.),

3.151 Ανανεώσεις Αδειών Οδήγησης,

   251 Αντικαταστάσεις Αδειών Οδήγησης και έχουν εκδοθεί

1.428 νέα Δελτία Εκπαίδευσης και Εξέτασης Υποψηφίων Οδηγών (ΔΕΕΥΟ) ενώ

          έχουν πραγματοποιηθεί 8 έλεγχοι σε Σχολές Οδηγών

Σχετικά με τα θέματα εγκαταστάσεων και τεχνιτών εξυπηρέτησης οχημάτων, ταξινομήσεων και ελέγχων επιβατικών, φορτηγών και ρυμουλκουμένων ιδιωτικής και δημοσίας χρήσεως έχουν χορηγηθεί

 11 Βεβαιώσεις Νόμιμης ΄Εναρξης Λειτουργίας Συνεργείων Οχημάτων,

 20  Άδειες Ίδρυσης και Λειτουργίας, Έγκρισης Τροποποιητικών Σχεδιαγραμμάτων

       Πρατηρίων Καυσίμων και Ενέργεια,

  13 Βεβαιώσεις Νόμιμης Έναρξης Επαγγέλματος, 

  41 Δελτίων Στάθμευσης ΑΜΕΑ

590 Άδειες κυκλοφορίας ρυμουλκουμένων

      Επιπλέον έχουν γίνει

1.860 έλεγχοι τεχνικών χαρακτηριστικών οχημάτων,

   126   επιθεωρήσεις και ταξινομήσεις οχημάτων και

     36 αυτοψίες εγκαταστάσεων εξυπηρέτησης οχημάτων.

            Τα έσοδα από τις παραπάνω διοικητικές πράξεις τις οποίες υλοποίησαν οι δώδεκα (12) υπάλληλοι της υπηρεσίας με τη μορφή τελών, για το έτος 2022 ανήλθαν εκατομμύριο εξακόσιες δώδεκα χιλιάδες και πενήντα πέντε ευρώ (1.612.054,30 €) για το δημόσιο και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Μειωμένα κατά 8% σε σχέση με αυτά του 2021 αλλά αυξημένα από το 2020 κατά 50% και πλέον.

            Η βελτίωση σχεδόν όλων των δεικτών αποδεικνύουν την εξέλιξη που έχει επιτευχθεί και αποτελεί αποτέλεσμα της άριστης συνεργασίας μεταξύ υπηρεσίας και πολιτικής ηγεσίας της Π.Κ.Μ. αλλά κυρίως της εργασίας των έμπειρων υπαλλήλων της υπηρεσίας.

            Επιγραμματικά το σύνολο των κρίσιμων δεικτών της στοχοθεσίας του 2022 έχουν επιτευχθεί, παρουσιάζοντας μάλιστα αύξηση ποσοστιαία επιμέρους εώς και 100% και μάλιστα εν μέσω πανδημίας και κρίσης.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ

ΤΜΗΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ

Διενέργεια 579 ελέγχων για τον COVID-19, 49 έλεγχοι σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, 82 έλεγχοι πτηνοτροφικών εγκαταστάσεων και ανθυγιεινών εστιών,37 έλεγχοι για πρόγραμμα καταπολέμησης κουνουπιών, 167 έλεγχοι για το κάπνισμα ,  40 βεβαιώσεις καταλληλότητας αυτοκινήτων , 35 δειγματοληψίες πόσιμου νερού και κολυμβητικών δεξαμενών , 58 πιστοποιητικά εξαγωγών σε επιχείρηση τροφίμων και συμμετοχή σε διάφορες επιτροπές.

ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ    

26 Βεβαιώσεις άσκησης επαγγέλματος παραϊατρικών επαγγελμάτων, 2 χορηγήσεις βεβαιώσεων εργαστηρίων φυσικοθεραπείας, 24 προτάσεις για διορισμό ιατρών-λήψη ειδικότητας σε Νοσηλευτικά ιδρύματα, 25 άδειες ίδρυσης /λειτουργίας/ συστέγασης/ αποσυστέγασης/ μεταφοράς / ανακλήσεις φαρμακείων, 85 καταθέσεις καταστάσεων Ναρκωτικών Φαρμακείων, 12 θεωρήσεις συνταγολογίων ναρκωτικών φαρμάκων νοσοκομείων, 27 έλεγχοι γνησιότητας εγγράφων, 6 έλεγχοι  γνησιότητας πτυχίων ιατρών-οδοντιάτρων-νοσηλευτών-φαρμακοποιών (Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα ΙΜΙ) και έλεγχοι /εκθέσεις κοινωνικού συμβούλου σε 4 φορείς κοινωνικής φροντίδας (ΚΔΑΠ, Κέντρα Αποθεραπείας-Αποκατάστασης).

ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ

   Διενέργεια 2 κοινωνικών ερευνών για υιοθεσίες & 5 κοινωνικές έρευνες για αναδοχή ανηλίκων, ψυχολογική εκτίμηση 4 ζευγαριών υποψήφιων θετών γονέων,  έλεγχοι /εκθέσεις κοινωνικού συμβούλου σε 4 φορείς κοινωνικής φροντίδας (ΚΔΑΠ, Κέντρα Αποθεραπείας-Αποκατάστασης), ενημέρωση και αρχειοθέτηση 80 υποθέσεων Δικαστικής Συμπαράστασης, ορισμός ως δικαστικός συμπαράστατης σε 2 άτομα, έκδοση 1 άδειας λειτουργίας Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών Ατόμων με Αναπηρία (ΚΔΑΠ-ΑμεΑ), 4 ανακλήσεις αδειών λειτουργίας ΚΔΑΠ και 8 τροποποιήσεις αδειών λειτουργίας ΚΔΑΠ, 2 Επιχορηγήσεις προνοιακών φορέων, 3 εκδόσεις αδειών αθλητικών εγκασταστάσεων, 2 βεβαιώσεις υποβολής γνωστοποίησης ανανέωσης ίδρυσης και λειτουργίας γυμναστηρίων και ιδιωτικών σχολών εκμάθησης αθλημάτων, Έλεγχοι 9 γυμναστηρίων, έλεγχος εποπτείας 115 αθλητικών σωματείων και 28 πολιτιστικών συλλόγων, χορήγηση σε  52 αθλητικά σωματεία βεβαιώσεων τήρησης βιβλίων για την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, έκδοση 78 αποφάσεων για άδειες διεξαγωγής αθλητικών συναντήσεων, συνδιοργάνωση 17 πολιτιστικών εκδηλώσεων  και 8 Διανομές τροφίμων & βασικής υλικής συνδρομής σε ωφελούμενους του ΤΕΒΑ.

ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ – ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ

ΤΜΗΜΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

Το τμήμα πέρα από τις τακτικές εργασίες του όπως προσλήψεις, προαγωγές, χορήγηση μισθολογικών κλιμακίων, αξιολογήσεις, περιγράμματα θέσης, μισθοδοσία, ΑΠΔ, στατιστικά, εισηγήσεις στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο, σύμβαση Χάγης, ΔΑΥΚ υπαλλήλων, Αποφάσεις, Διαύγεια, Πρωτόκολλο κ.λ.π., επιτέλεσε με επιτυχία τα κάτωθι:

  • Ολοκλήρωση του ελέγχου, της πρόσληψης και της τοποθέτησης προσωπικού του προγράμματος Κοινωφελούς Απασχόλησης.
  • Διαδικασία πρόσληψης προσωπικού ηλικίας 55-67 μέσω ΟΑΕΔ.
  • Ολοκλήρωση ελέγχου πρόσληψης και τοποθέτησης υπαλλήλων Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου 8μηνης διάρκειας, ενός έτους και ανανεώσεις.
  • Ανανέωση συμβάσεων προσωπικού ΙΔΟΧ, για την αντιμετώπιση της πανδημίας και παρατάσεις αυτών
  • Διεκπεραίωση όλης της αλληλογραφίας σχετικά με τον COVID-19.
  • Ολοκλήρωση αποσπάσεων και μετατάξεων.
  • Διενέργεια πληρωμών μέσω epde.
  • Διεκπεραίωση ψηφιακών υπογραφών.
  • Εκλογές Υπηρεσιακού Συμβουλίου.

Ακολουθεί συμπληρωμένος σχετικός πίνακας:

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΙΛΚΙΣ 2022

Πίνακας 1 ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ -  ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ

ΠΕ

Μετατάξεις -κινητικότητα προς ΠΕ

 (αριθμός ατόμων)

Μετατάξεις κινητικότητα από ΠΕ(αριθμός ατόμων)

Αποσπάσεις προς ΠΕ (Αριθμός ατόμων)

Αποσπάσεις από ΠΕ (αριθμός ατόμων)

ΚΙΛΚΙΣ

1

1

0

0

     
     
     

Πίνακας 2 ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΕΙΣ – ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ - ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ

ΠΕ

Συνταξιοδοτήσεις

(αρ.ατόμων)

Διορισμοί (αρ.ατόμων)

Προσλήψεις ΙΔΟΧ(Αρ.ατόμων)

Προσλήψεις από ΟΑΕΔ

(Κοινωφελή εργασία) (αρ.ατόμων)

ΚΙΛΚΙΣ

2

0

27

24

     
     
     

Πίνακας 3 ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ

ΠΕ

Πρακτική άσκηση  από ΑΕΙ – ΤΕΙ – ΙΕΚ- ΕΠΑΛ ΕΠΑΣ(αρ.ατόμων)

Πρακτική άσκηση Δικηγόρων

(αρ.ατόμων)

ΚΙΛΚΙΣ

6

1

   
   
   

ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΑΜΕΙΑΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ

Τα κύρια αντικείμενα του τμήματος Προϋπολογισμού, Λογιστικής και Ταμειακής Διαχείρισης είναι τα εξής:

  • Καταχώρηση εσόδων-εξόδων
  • Υπολογισμός και απόδοση κρατήσεων
  • Συμφωνία ισοζυγίων
  • Στατιστικά στοιχεία
  • Κατάρτιση προϋπολογισμού
  • Κατάρτιση απολογισμού
  • Αναμορφώσεις
  • Πληρωμές
  • Λογιστικές καταχωρήσεις
  • Έκδοση αποφάσεων ανάληψης υποχρέωσης
  • Εισηγήσεις προς Οικονομική Επιτροπή και Περιφερειακό Συμβούλιο.
  • Χρηματοδοτήσεις.

Κατά τη διάρκεια του έτους 2022 κάποιες εργασίες διαφοροποιήθηκαν και σε κάποιες προστέθηκαν ενέργειες για την ολοκλήρωσή τους.

ΤΜΗΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗΣ ΔΑΠΑΝΩΝ

Έργο του Τμήματος Ελέγχου και Εκκαθάρισης Δαπανών είναι η συγκέντρωση δικαιολογητικών, ο έλεγχος και η εκκαθάριση πάσης φύσεως δαπανών που βαρύνουν τον προϋπολογισμό της Π.Ε Κιλκίς και η έκδοση χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής.

Για το έτος 2022 εκκαθαρίστηκαν 1593 παραστατικά δαπανών και εκδόθηκαν 614 χρηματικά εντάλματα πληρωμής και 78 χρηματικά εντάλματα eΠΔΕ που αφορούν κυρίως στις παρακάτω κατηγορίες δαπανών:

  • Δαπάνες προμήθειας υλικών και παροχής υπηρεσιών για τις ανάγκες των υπηρεσιών της Π.Ε. Κιλκίς.
  • Δαπάνες προμήθειας καυσίμων, λογαριασμών ΔΕΚΟ και μισθωμάτων κτιρίων.
  • Δαπάνες εκτέλεσης του τεχνικού και του αναπτυξιακού προγράμματος επενδυτικών δαπανών της ΠΚΜ έτους 2022.
  • Δαπάνες μισθοδοσίας προσωπικού ΙΔΟΧ και πρακτικής άσκησης σπουδαστών.
  • Δαπάνες αποζημιώσεων και οδοιπορικών εξόδων υπαλλήλων.
  • Αποζημιώσεις που προκύπτουν από την επιβολή κτηνιατρικών μέτρων εξυγίανσης ζωικού κεφαλαίου.
  • Δαπάνες μεταφοράς μαθητών.

Επίσης εκδόθηκαν 39 συμψηφιστικά εντάλματα για τη λογιστική τακτοποίηση εξόδων στα πλαίσια εφαρμογής του διπλογραφικού συστήματος και 326 εντάλματα απόδοσης κρατήσεων.

ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ

Κατά το διάστημα από 1-1-2022 έως 31-12-2022 το Τμήμα Προμηθειών της ΠΕ Κιλκίς πραγματοποίησε ολόκληρο των κύκλο εργασιών για τις παρακάτω προμήθειες και υπηρεσίες:

Προμήθειες

  • Προμήθεια υλικών καθαριότητας (Σύμβαση μετά από Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για κατάθεση προσφορών).
  • Προμήθεια Πετρελαίου Θέρμανσης, Βενζίνης Αμόλυβδης και Πετρελαίου Κίνησης (Σύμβαση μετά από διαγωνισμό κάτω των ορίων και τρίμηνη παράταση).
  • Προμήθεια επίπλων (Σύμβαση μετά από Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για κατάθεση προσφορών).
  • Προμήθεια ραφιών DEXION για της Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών (Σύμβαση μετά από Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για κατάθεση προσφορών).
  • Προμήθεια Μ.Α.Π (Μέσα Ατομικής Προστασίας) των δικαιούχων υπαλλήλων της Π.Ε Κιλκίς (Σύμβαση μετά από Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για κατάθεση προσφορών).
  • Προμήθεια γάλατος για τους δικαιούχους υπαλλήλους (Σύμβαση μετά από Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για κατάθεση προσφορών).
  • Προμήθεια 2 απινιδωτών για τις ανάγκες της Π.Ε Κιλκίς (Σύμβαση μετά από προσωπική πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για κατάθεση προσφοράς).
  • Προμήθεια γραφικής ύλης για τις ανάγκες της Π.Ε Κιλκίς (Σύμβαση μετά από Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για κατάθεση προσφορών).
  • Προμήθεια πολυμηχανημάτων για τις ανάγκες της Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών (Σύμβαση μετά από Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για κατάθεση προσφορών).
  • Προμήθεια ηλεκτρονικών υπολογιστών για την κάλυψη των αναγκών του έκτακτου προσωπικού της Π.Ε Κιλκίς.

Υπηρεσίες

  • Συντήρηση τριών (3) ανελκυστήρων του Διοικητηρίου της Π.Ε Κιλκίς (Σύμβαση μετά από Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για κατάθεση προσφορών).
  • Υπηρεσίες συντήρησης των ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων και εγκαταστάσεων του Διοικητηρίου (Σύμβαση μετά από Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για κατάθεση προσφορών).
  • Ταχυδρομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες Ταχυμεταφοράς (Σύμβαση μετά από Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για κατάθεση προσφορών).
  • Ενοικίαση δώδεκα (12) φωτοτυπικών μηχανημάτων για τις ανάγκες των υπηρεσιών της Π.Ε Κιλκίς (Σύμβαση μετά από προσωπική πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για κατάθεση προσφοράς).
  • Υπηρεσίες Τεχνικού Ασφαλείας και Ιατρού Εργασίας (Σύμβαση μετά από Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για κατάθεση προσφορών)
  • Ανοιχτός Ηλεκτρονικός Δημόσιος Διαγωνισμός (κάτω των ορίων) για την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας των κτηρίων που στεγάζονται υπηρεσίες της Π.Ε Κιλκίς καθώς και υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας στο Νομό Κιλκίς).
  • 3η, 4η και 5η πρόσκληση του Δυναμικού Συστήματος Αγορών για την ανάθεση υπηρεσιών μεταφοράς μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης χωρικής αρμοδιότητας Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς, για το σχολικό έτος 2022-2023.
  • Σύναψη 6μηνης σύμβασης για την ανάθεση υπηρεσιών φύλαξης του Διοικητηρίου Κιλκίς από 1-3-2022 έως 31-8-2022.
  • Ασφάλιση των οχημάτων (Επιβατικών Ι.Χ. – Φορτηγών Εργοταξίου και Μηχανημάτων Έργου) της Π.Ε. Κιλκίς.

Ακολουθεί συμπληρωμένος σχετικός πίνακας:

Στοιχεία Αναθέτουσας Αρχής / Αναθέτοντος Φορέα

     
          

ΠΟΣΟΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΝΟΝΩΝ ΔΗΜΟΣΊΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ

 
       

Προμήθειες

Υπηρεσίες

       

Π.Ε. ΚΙΛΚΙΣ

Πλήθος προκηρύξεων / διακηρύξεων άνω των ορίων

  

0

1

Πλήθος προκηρύξεων / διακηρύξεων κάτω των ορίων

 

10

11

         

Πλήθος συμβάσεων άνω των ορίων

   

0

11

Πλήθος συμβάσεων κάτω των ορίων

   

11

19

         

Πλήθος γνωστοποιήσεων αναθέσεων συμβάσεων άνω των ορίων

0

11

Πλήθος γνωστοποιήσεων αναθέσεων συμβάσεων κάτω των ορίων

11

19

         

Συνολική αξία ανατεθειμένων συμβάσεων άνω των ορίων

 

0

1.564.474,17

Συνολική αξία ανατεθειμένων συμβάσεων κάτω των ορίων

 

158.607,52

610.145,40

ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ Π.Ε. ΚΙΛΚΙΣ

ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΩΝ

Στην ευθύνη της Υποδιεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς ανήκει :

  • Το Εθνικό, Επαρχιακό και Δημοτικό Οδικό Δίκτυο, συνολικού μήκους (126,40+ 440,85 + 185,75) 753,00 Km.
  • Το σύνολο των υδατορεμάτων, (πλην αυτών της ευθύνης της Δασικής Υπηρεσίας) συνολικού μήκους 3.500 Km, που καλύπτεται από υδατορέματα και τάφρους.

Στα πλαίσια των ανωτέρω ευθυνών :

1. Μελετούνται και εκτελούνται έργα συντήρησης, καθώς και νέα έργα.

2. Διενεργείται η Τεχνική Αστυνόμευση Εθνικού, Επαρχιακού και Δημοτικού Οδικού Δικτύου (έλεγχος καταστρώματος, σήμανσης, τεχνικών, πρανών, τάφρων απορροής κλπ).

3. Αστυνομεύονται και ελέγχονται τα τεχνικά έργα, τα υδατορέματα και οι τάφροι αρμοδιότητας

4. Εκτελούνται έργα καθαρισμού – άρσης εμποδίων των υδατορεμάτων, καθώς και  έργα αποκατάστασης βλαβών, με στόχο την αντιπλημμυρική προστασία.

5. Γίνονται οριοθετήσεις  χειμάρρων

6. Συντηρείται το  Εθνικό, Επαρχιακό και Δημοτικό Οδικό Δίκτυο, (καθαρισμός οδοστρώματος, επούλωση λάκκων, διαγράμμιση) με ίδια μέσα και με εργολαβίες.

7. Εκτελείται  ο Αποχιονισμός Εθνικού, Επαρχιακού και Δημοτικού Οδικού Δικτύου, με ίδια μέσα και μίσθωση μηχανημάτων.

8. Χορηγούνται άδειες διέλευσης βαρέων – ογκωδών οχημάτων, από το οδικό δίκτυο αρμοδιότητας  Π.Ε.

9. Χορηγούνται προσωρινές άδειες κυκλοφοριακών συνδέσεων στο εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο αρμοδιότητας Π.Ε.

10. Χορηγούνται άδειες τομών του οδικού δικτύου για την διέλευση δικτύων Ο.Κ.Ω

11. Λειτουργεί εργοτάξιο μηχανικού εξοπλισμού και υλικών για την συντήρηση υποδομών και την παροχή υπηρεσιών στους πολίτες.

12.  Γίνεται ο έλεγχος μεταβιβάσεων αδειών, επανακυκλοφορίας, ακινητοποιήσεων μηχανημάτων έργων.

13. Γίνεται ο έλεγχος κυκλοφοριακών συνδέσεων στο Εθνικό και Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο της Π.Ε.

Επιπρόσθετα των θεσμοθετημένων αρμοδιοτήτων συνδράμουμε τους Δήμους , και άλλους φορείς, με προγραμματικές συμβάσεις στην υλοποίηση προγραμμάτων, για την υλοποίηση δημοσίων έργων.

  • Βρίσκονται σε εξέλιξη 2 Προγραμματικές Συμβάσεις.
  • Υπογράφηκαν  εντός του 2022,   2  Προγραμματικές Συμβάσεις.

Στα πλαίσια γενικότερων ευθυνών :

  • Λειτουργεί Περιφερειακό Τεχνικό Συμβούλιο Δημοσίων Έργων της Π.Ε. Κιλκίς
  • Λειτουργεί Συμβούλιο Πολεοδομικών Θεμάτων & Αμφισβητήσεων Π.Ε. Κιλκίς (ΣΥ.ΠΟ.ΘΑ.)

 4 . Υπάρχει συμμετοχή σε διάφορες μεικτές Επιτροπές της Π.Κ.Μ.

(Επιτροπή αδειοδότησης αγωνιστικών χώρων και αθλητικών εγκαταστάσεων, επιτροπή ελέγχου φαρμακείων, επιτροπή ογκομέτρησης δεξαμενών καυσίμων, επιτροπή καταλληλότητας παιδικών εξοχών, επιτροπή περιβαλλοντικών ελέγχων,  κ.α.)

 ΕΞΕΛΙΞΗ ΕΡΓΩΝ – ΜΕΛΕΤΩΝ

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ:

A   ΠΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ (2022) : 16

Προμηθειών  8, Συνολικού Προϋπολογισμού 28.398,52 €

Υπηρεσιών  3, Συνολικού Προϋπολογισμού 6.330,20 €

     Έργων 5,  Συνολικού Προϋπολογισμού 4.774.400,00 €

Μελετών 0, Συνολικού Προϋπολογισμού 0,00 €

B   ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ : 4

Προμηθειών 0, Συνολικού Προϋπολογισμού 0,00 €

Έργων 2 ,Συνολικού Προϋπολογισμού  3.200.000,00€

Μελετών 1, Συνολικού Προϋπολογισμού  300.000,00€

Υπηρεσιών 1, Συνολικού Προϋπολογισμού  200.000,00€

 ΕΡΓΑ – ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ - ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ:

Αριθμός έργων που συμβασιοποιήθηκαν το 2022: 16

Συνολικό ποσό συμβάσεων 2022: 2.951.523,11 €

Αριθμός συμβασιοποιημένων έργων σε εξέλιξη: 11

                           Σύνολο πληρωμών 2022: 3.360.744,94  €

 

1. Χρηματοδοτούμενα από Πρόγραμμα Επενδυτικών Δαπανών έτους 2022 της Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς

Α . Με χρηματοδότηση από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους (Κ.Α.Π.)

Αριθμός συμβασιοποιημένων έργων σε εξέλιξη: 1

Συνολικός Προϋπολογισμός 2.500.000,00 €

Συνολικό ποσό συμβάσεων  1.540.703,88 €

Συνολικές πληρωμές μέχρι 31-12-2021: 0,00 €

Συνολικές πληρωμές εντός του 2022: 370.010,00 €

Ποσοστό απορρόφησης: 24 %       

Β . Με χρηματοδότηση από Ιδίους Πόρους (Μεταβίβαση Αυτοκινήτων)

Αριθμός συμβασιοποιημένων έργων σε εξέλιξη: 3

                                             Συνολικός Προϋπολογισμός: 3.110.954,00 €

Συνολικό ποσό συμβάσεων: 2.350.651,51 €

Συνολικές πληρωμές μέχρι 31-12-2021: 525.232,74 €

Συνολικές πληρωμές εντός του 2022: 1.384.420,51  €

Ποσοστό απορρόφησης: 81%       

2. Χρηματοδοτούμενα από πόρους των οποίων η διαχείριση δεν γίνεται από την Π.Κ.Μ..

Α . Με χρηματοδότηση από Υπουργεία.       

Αριθμός συμβασιοποιημένων έργων σε εξέλιξη: 2

Συνολικός Προϋπολογισμός: 4.297.639,00€

Συνολικό ποσό συμβάσεων: 3.941.555,01 €

Συνολικές πληρωμές μέχρι 31-12-2021 : 3.179.902,61 €

Συνολικές πληρωμές εντός του 2022: 525.992,27 €

Ποσοστό απορρόφησης: 94 %                   

Β . Με χρηματοδότηση Π.Δ.Ε. – ΣΑΕΠ 008,  ΣΑΕΠ 508 - INTERREG κλπ

Αριθμός συμβασιοποιημένων έργων σε εξέλιξη: 5

                                   Συνολικός Προϋπολογισμός: 3.280.000,00 €

Συνολικό ποσό συμβάσεων:  2.467.092.03 €

Συνολικές πληρωμές μέχρι 31-12-2021: 415.367,20 €

Συνολικές πληρωμές εντός του 2022: 1.080.321,16 €          

Ποσοστό απορρόφησης: 61 %    

ΜΕΛΕΤΕΣ:

      Αριθμός μελετών που συμβασιοποιήθηκαν το 2022: 0

      Συνολικό ποσό συμβάσεων 2022: 0,00€

      Αριθμός συμβασιοποιημένων μελετών σε εξέλιξη:1

      Συνολικό ποσό συμβάσεων: 58.000,00 €
      Συνολικές πληρωμές μέχρι 31-12-2021: 0,00 €

      Συνολικές πληρωμές εντός του 2022: 32.461,61 € 

  ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΕΡΓΩΝ

     Είδος μηχανήματος έργου 

αριθμός/ποσότητα

Ισοπεδωτής γαιών

2

Διαγραμμιστικό

1

Εκχιονιστικό – Χορτοκοπτικό

1

Φορτωτής

2

Προωθητής γαιών

1

Εκσκαφέας-φορτωτής

1

Πολυμηχάνημα

1

ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

1. Παρατάσεις κηρύξεων σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης Πολιτικής Προστασίας σε περιοχές της Π.Ε.Κιλκίς λόγω έντονων χιονοπτώσεων, βροχοπτώσεων και πλημμυρικών φαινομένων

2. Επικοινωνία και συνεργασία με τους εμπλεκόμενους φορείς Πολιτικής Προστασίας, τόσο σε Περιφερειακό όσο και σε επίπεδο Α.Δ.Μ.Θ.

3. Επικοινωνία και συνεργασία με τους εμπλεκόμενους φορείς Πολιτικής Προστασίας, σε επίπεδο Περιφερειακής Ενότητας (Υποδιεύθυνση Τεχνικών Έργων Π.Ε. Κιλκίς, Δήμοι, Αστυνομική Διεύθυνση, Πυροσβεστική Υπηρεσία, Διεύθυνση Δασών, Δασαρχεία, Δ/νση Α/θμιας Εκπαίδευσης, Δ/νση Β/θμιας Εκπαίδευσης, ΤΟΕΒ, ΚΤΕΛ κ.λ.π.).

4. Ενημέρωση των τοπικών αρμόδιων υπηρεσιών Πολιτικής Προστασίας ως προς τα Έκτακτα Δελτία Επιδείνωσης Καιρού και Έκτακτα Δελτία Επικίνδυνων Καιρικών Φαινομένων.

5. Ενημέρωση των πολιτών μέσω των εφημερίδων (έντυπων και ηλεκτρονικών) για την λήψη των απαραίτητων μέτρων πολιτικής προστασίας.

6. Συνεργασία και συντονισμό των οικείων Εθελοντικών Ομάδων για συνδρομή στα εκάστοτε φαινόμενα και συμβάντα που προκύπτουν.

7. Παράδοση υλικών-μέσων ατομικής προστασίας για την αναγκαιότητα προστασίας της δημόσιας υγείας και των εργαζομένων, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, όλες της υπηρεσίες της Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς, κατόπιν της προμήθειας που έγινε από την Αυτοτελή Διεύθυνση Πολιτικής Προστασίας ΠΚΜ.

8. Σύγκληση συνεδριάσεων Σ.Ο.Π.Π., κατά τη θερινή και χειμερινή περίοδο.

9. Συμμετοχή σε συνεδριάσεις Σ.Τ.Ο. των Δήμων της Π.Ε.Κιλκίς κατά τη θερινή και χειμερινή περίοδο.

10. Διενέργεια άσκησης επί χάρτου με την κωδική ονομασία «ΦΛΟΓΑ 2022» για την αντιμετώπιση δασικών πυρκαγιών (7-6-2022).

11. Παράδοση ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού (αντλίες και γεννήτριες) στις δύο (2) εθελοντικές ομάδες (που είναι ενταγμένες στο μητρώο της Γενικής Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας)  και στους δύο Δήμους του Νομού Κιλκίς.

12. Συντονισμός και συνεργασία με τους συναρμόδιους φορείς κατά τη διαχείριση συμβάντων που προέκυψαν στα όρια της Π.Ε.Κιλκίς, όπως χιονοπτώσεις, παγετός, πλημμύρες, δασικές πυρκαγιές, κατολισθήσεις κλπ. Ιδιαίτερης αναφοράς χρήζει η διαχείριση των φυσικών καταστροφών-θεομηνιών, που έλαβαν χώρα, κατά τους μήνες Ιούνιο, Ιούλιο και Σεπτέμβριο, σε περιοχές του Δήμου Παιονίας.

ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ & ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ

Ο απολογισμός πεπραγμένων έτους 2022 του Τμήματος Διαφάνειας & Υποστήριξης Συστημάτων Π.Ε. Κιλκίς συνοψίζεται στα παρακάτω:

Υλοποίηση και διαφύλαξη της απρόσκοπτης λειτουργίας των συστημάτων πληροφορικής της Π.Ε. Κιλκίς.  Διαφύλαξη της ασφάλειας και ακεραιότητας των πληροφοριών των Δ/νσεων και Τμημάτων της ΠΕ Κιλκίς.

Ανατροφοδότηση πληροφοριών που αφορούσαν την ανανέωση, επισκευές, αναδιαμόρφωση και ανασχεδιασμό των πληροφοριακών συστημάτων της ΠΕ Κιλκίς, Τεχνική υποστήριξη των αναγκών των Δ/νσεων και Τμημάτων - εργαζομένων της ΠΕ Κιλκίς, Συντήρηση των υποδομών πληροφορικής της ΠΕ Κιλκίς.

Διαχείριση δικτύου υπολογιστών, Επιδιορθώσεις Η/Υ και περιφερειακών καθώς και έλεγχοι καλής λειτουργίας κατόπιν αιτήματος. Αναβαθμίσεις λογισμικού και υλικού Η/Υ.

Διαχείριση και Υποστήριξη Τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. Διαχείριση σύζευξης. Διαχείριση επίπεδου πρόσβασης κοινόχρηστων φακέλων και επικοινωνίας των διευθύνσεων και τμημάτων μέσω της πλατφόρμας Active Directory. Αλλαγές και διαχείριση του συστήματος backup. Διαχείριση της πλατφόρμας email της Π.E, Εγκαταστάσεις λογισμικού και ρυθμίσεις Η/Υ της Π.Ε. ανάλογα με τις ανάγκες. Υποστήριξη των χειρίστων Η/Υ όλης της Π.Ε. σε τεχνικά θέματα πληροφορικής. Καθαρισμός Η/Υ από επιβλαβή λογισμικό όπως malware με την διαδικασία της αναδιαμόρφωσης λογισμικού ( format ).

ΤΜΗΜΑ ΠΑΜ – ΠΣΕΑ

Τα πεπραγμένα του διοικητικού απολογισμού του  Γραφείου  Π.ΑΜ.-Π.Σ.Ε.Α. της Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς για το έτος 2022,  αφορούν τα παρακάτω:

  • Πραγματοποίηση Ασκησης ΤΑΑΣ «ΑΝΤΙΟΧΟΣ-22»
  • Εξουσιοδοτήσεις υπαλλήλων για χειρισμό Εθνικού Διαβαθμισμένου Υλικού
  • Απογραφή Βιομηχανιών Α’ Κατηγορίας
  • Κατάρτιση Προϋπολογισμών Πολιτικών Δαπανών των Σχεδίων Π.Σ.Ε.Α.
  • Απογραφή Δ.Α.Ι.-Α.Ι.
  • Καταγραφή καταφυγίων-ορυγμάτων
  • Σύνταξη Μνημονίων Ενεργειών Σχεδίων Π.Σ.Ε.Α.
  • Επεξεργασία και ετοιμότητα Συστημάτων Συναγερμού Ενόπλων Δυνάμεων
  • Εργασίες στο Υπαρχείο ΕΤΝΑ για την τοποθέτηση του δικτύου «ΦΑΙΣΤΟΣ»
  • Αρχειοθέτηση εγγράφων-Καταστροφή εγγράφων (με πρωτόκολλα καταστροφής)

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

-Μέλος της επιτροπής  παρακολούθησης και παραλαβής της σύμβασης παροχής υπηρεσιών για την εκπόνηση επικοινωνιακού σχεδίου και τη δημιουργίας θεματικού περιεχομένου για την  Τουριστική προβολή της Π.Κ.Μ

-Αναπληρωματικό μέλος της επιτροπής  παρακολούθησης και παραλαβής της σύμβασης «Παροχής υπηρεσιών Τεχνικής και συμβουλευτικής υποστήριξης για την ανάπτυξη, οργάνωση και λειτουργία του γραφείου διευκόλυνσής οπτικοακουστικών παραγωγών  (ΔΟΠ) (Film office) της Π.Κ.Μ.

- Συντονισμός περιπτέρου και εκπροσώπηση Δ/νσης Τουρισμού της Π.Κ.Μ. στις εκθέσεις:

“TTR Romanian International Tourism, fair Romexpo”, στο Βουκουρέστι (24- 27 Φεβρουαρίου 2022), “HOLIDAY WORLD” στην Πράγα ( 18- 20 Μαρτίου 2022),  “CARAVAN SALON 2022” στο Ντίσελντορφ  ( 26 Αυγούστου  έως 04 Σεπτεμβρίου  2022),  “Greek Luxury Tourism & Gastronomy Workshop” στη Βαρσοβία ( 12-13 Δεκεμβρίου 2022).

-Έλεγχος κειμένων, φωτογραφιών και λοιπών τουριστικών πληροφοριών για την Π.Ε Κιλκίς για την παροχή τουριστικών υπηρεσιών της Π.Κ.Μ.

-Παρακολούθηση και εμπλουτισμός λογαριασμών facebook, instagram του Experience.Kilkis

-Διανομή Έντυπου Τουριστικού υλικού σε διάφορους φορείς

-Συμμετοχή στο πρόγραμμα Adrionet ως διαμεσολαβητής για την Π.Ε Κιλκίς

-Παράλληλα, η υπηρεσία προχωράει στη διαδικασία υπογραφής τεσσάρων προγραμματικών συμβάσεων με τα Δασαρχεία Κιλκίς και Γουμένισσας για τη σηματοδότηση τεσσάρων μονοπατιών στους ορεινούς όγκους του Μπέλλες και του Πάϊκου.