Στους αγώνες συμμετείχαν ογδόντα δύο αθλητές, μικρής και μεγάλης ηλικίας από Καβάλα, Σέρρες, Δράμα, Θεσσαλονίκη, Βόλο και Κιλκίς και προσέφεραν απολαυστικά θεάματα στο φίλαθλο κοινό.
Ο Δήμαρχος Κιλκίς Δημήτρης Κυριακίδης και ο Αντιδήμαρχος Θεμιστοκλής Ανθρακίδης παρακολούθησαν τους αγώνες και στην τελετή λήξης τους απένειμαν τα έπαθλα στους νικητές.
Τον 5ο και 6ο Αγώνα Ιππικής Δεξιοτεχνίας διοργάνωσε ο Ιππικός Όμιλος Κιλκίς με την υποστήριξη της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ιππασίας και του Δήμου Κιλκίς.



