Νικήτρια του Final Four βγήκε η ομάδα του ‘’Πιερικού’’ που επικράτησε με 3- 0 σετ του ‘’Ατλαντα’’ Κιλκίς. Η ομάδα βόλλεϊ του Κιλκίς κρατήθηκε στη δεύτερη θέση έχοντας επικρατήσει με 3-1 σετ του ‘Ίκάρου’’ Έδεσσας στον μικρό τελικό. Στην τελική κατάταξη οι ‘’Πάνθηρες’’ Κοζάνης καταλαμβάνουν την τρίτη θέση και την τέταρτη η ομάδα του ‘’Ικάρου’’.
Από τις κερκίδες παρακολούθησαν τους αγώνες βόλλεϊ και ενθάρρυναν την αγωνιστική προσπάθεια του γηπεδούχου ‘’Άτλαντα’’ ο Δήμαρχος Κιλκίς Δημήτρης Κυριακίδης, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πολυανής και Κιλκισίου κ.κ. Βαρθολομαίος, ο Αντιδήμαρχος Νικόλαος Γιαρήμαγας και η δημοτική σύμβουλος Όλγα Ζαραλή, που επέδωσαν τα βραβεία στις νικήτριες ομάδες στην τελετή λήξης των αγώνων.



