Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2024, 4:34:25 πμ
Τρίτη, 23 Μαϊος 2023 20:44

1ο Παιδαγωγικό Συνέδριο Κιλκίς - 27 και 28 Μαΐου: Όλο το πρόγραμμα των εργασιών

1ο Παιδαγωγικό Συνέδριο Κιλκίς - 27 και 28 Μαΐου - Αυστροελληνική Καπναποθήκη Κιλκίς: Όλο το πρόγραμμα των εργασιών

“Δημιουργικότητα και Φαντασία στη Σχολική Τάξη”. Διοργάνωση: Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π/θμιας Κιλκίς. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π/θμιας Παιονίας.

 

ΣΑΒΒΑΤΟ 27/5 2023

Προσέλευση

 

 

 

09:30‐10:00

Έναρξη Συνεδρίου - Χαιρετισμοί

10:00‐10:30

Εναρκτήρια Επιστημονική Ομιλία:

Λεμονίδης Χαράλαμπος, Καθηγητής Διδακτικής Μαθηματικών στο Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Φλώρινας Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας

10:30‐11:00

Πολιτιστικό Δρώμενο Έναρξης 1ης μέρας Εργασιών

11:00‐11:15

Αίθουσα A

Γλώσσα – Τέχνη Φυσική Αγωγή

Προεδρείο: Μαρκάδας, Παπαδόπουλος, Τσιρώνα, Καπίδης, Τσιμενίδου

Παπαδόπουλος Πάρης: Είναι η δημιουργικότητα μετρήσιμη;

Ζωγράφος Μιλτιάδης & Καμαρούδης Σταύρος: Αντετοκούμπο, Τσιτσιπάς και Ρονάλντο στο μάθημα της Γλώσσας.

Ντίνου Αφροδίτη: Μαθαίνουμε Φυσική «Παίζοντας με τα Πρωτόνια»: Μια μελέτη περίπτωσης.

Σταγιά Πεφκούλα: «H φαντασία και η δημιουργικότητα στο έργο του L.Vygotsky».

Μπαντάζου Ευπραξία & Μπερμπερίδης Σάββας: Κουκλοθέατρο και μικροί παραμυθάδες

Φωτίου Άννα:  8 χρόνια Όμιλος Δημιουργικής Γραφής στο Αρσάκειο Δημοτικό Θεσσαλονίκης.

Φυτιάνος Γεώργιος:  Πώς η επιστήμη μπορεί να σώσει το περιβάλλον;

 

Αίθουσα Β

Προσχολική Αγωγή - Περιβάλλον - Ξένη Γλώσσα

Προεδρείο: Μπίτου, Κοτρωνίδου, Κοκκινάκη, Σαββίδης

Ιωαννίδου Μαρία: Το χθες και το σήμερα του τόπου μου μέσα από τους δρόμους του σιταριού.

Μαραβελάκη Σωφρονία: Λογοτεχνία και δημιουργική γραφή. Διαδικτυακά εργαλεία για την εξάσκηση των δεξιοτήτων πρόσληψης και παραγωγής γραπτού και προφορικού λόγου στην αγγλική γλώσσα.

Γκασδόγκα Ευαγγελία & Νατσικοπούλου Θεοδώρα: Με ένα βιβλίο Συντροφιά, ο κόσμος όλος Αγκαλιά! Η Φιλαναγνωσία στη διά ζώσης και στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Αθανασιάδου Χρυσοβαλάντου: Τέχνη και εκπαίδευση.

Μποτέλη Χρηστίνα: Με αφορμή ένα ποίημα…

Μπάμπης Δημήτρης & Τσιτσίμης Ιωάννης: Σχολικός λαχανόκηπος: μια βιώσιμη διαχρονική ιδέα για μια σωστή διατροφή.

Παναγιώτου Γεωργία: Δημιουργική Γραφή μέσω προγράμματος Εκπαιδευτικής Ρομποτικής ως παρεμβατική πρακτική σε παιδί με  προβλήματα λόγου.

 

Αίθουσα Γ

Ειδική Αγωγή Ευάλωτες ομάδες – Προβλήματα Συμπεριφοράς

Προεδρείο: Σαμαράς, Καρολίδου, Κεχαγιά, Κατσίδου, Παπαλαζάρου

Γάτου Αλεξάνδρα, Κανάκη Δέσποινα, Μακρή Σοφία- Ιωάννα & Ορτζάνη Κατερίνα: Στηρίζω και Στηρίζομαι: ΑΜΕΑ και Τρίτη Ηλικία.

Παπαδόπουλος Αριστείδης: Υποστηρικτική Τεχνολογία για τη διδασκαλία μαθητών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.

Κυριακίδου Παρθένα: Η αξιοποίηση του παραμυθιού στο μάθημα της γλώσσας ως τρόπου κατανόησης και αποδοχής της διαφορετικότητας.

Κοκκίνου Κυριακή: Συμπεριληπτική εκπαίδευση και ο ρόλος της οικογένειας στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση.

Βέλτσιου Παναγιώτα: Διδακτικές προσεγγίσεις για μαθητές/τριες με ελαφρά και μέτρια νοητική υστέρηση στο ενταξιακό σχολείο.

Χαραλαμπίδου Μαρία: Ενίσχυση της αυτορρύθμισης σε μαθητή με ήπια στοιχεία διάχυτης αναπτυξιακής διαταραχής.

 

Εισηγήσεις  13:30 – 15:30

Αίθουσα A

Γλώσσα – Τέχνη Φυσική Αγωγή

Προεδρείο: Μαρκάδας, Παπαδόπουλος, Τσιρώνα, Καπίδης, Τσιμενίδου

Παυλίδου Νίκη: Ο Κινηματογράφος πάει σχολείο, μέσα από μια Κινηματογραφική Λέσχη

Ξαφάκος  Ευστάθιος & Διαμαντόπουλος Ηλίας: Μία σύγχρονη διδακτική πρόταση,  με θέμα:

«Η περίοδος της Αναγέννησης και οι εκπρόσωποί της

Σοφιαννίδου Μαρία: Διδάσκοντας την ελληνική γλώσσα ως δεύτερη/ξένη γλώσσα μέσα από το Κουκλοθέατρο.

Τσιβγινίδη Αθανασία: «Το σχολείο συναντά την τέχνη»

Τσιλικίδης Ευθύμιος: Δημιουργία βιβλιοθήκης ενηλίκων στο χωριό μας.

Πράντζος Σωτήριος: Μαθαίνω Παίζοντας Στην Τάξη.

Βασιλειάδου Αναστασία & Βογιατζή Κυριακή: Με την τέχνη ξεναγό, παίζω και δημιουργώ!

Αθανασιάδου Εύα: Λογοτεχνία και Εκπαίδευση: "Μέσα από τις λέξεις".

 

Αίθουσα Β

Προσχολική Αγωγή - Περιβάλλον - Ξένη Γλώσσα

Προεδρείο: Μπίτου, Κοτρωνίδου, Κοκκινάκη, Σαββίδης

Μπρέντας Φίλιππος & Ντάτου Μαρίνα: Το πιαχνίδι ως μέσω διοργάνωσης εθνικών εορτών στην προσχολική εκπαίδευση: Η περίπτωση της 25ης Μαρτίου.

Λαρδούτσου Ειρήνη & Καραγιώργου Ιωάννα: «Διασχολικές, Διαδραστικές, Διαθεματικές διαδρομές Δημιουργικής Γραφής στο Νηπιαγωγείο».

Παπαϊωάνου Αλεξάνδρα & Ροκά Μαλαματή: Δεξιότητες ψηφιακού γραμματισμού στο Νηπιαγωγείο του 21ου αιώνα.

Θεοδωρακάκη Θεοπή, Νιάμα  Μαρία & Μπανάτη Ευτυχία: «To σώμα μου γνωρίζω, υγεία του χαρίζω».

Δόμνογλου Μαρία: Εκπαιδευτικές πρακτικές για την υποστήριξη παιδιών με Διαταραχή Ακουστικής Επεξεργασίας (ΔΑΕ).

Ρεβύθη Ζωή & Ταμπάκη Κωνσταντίνα: 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης – SOS Σώστε τον Πλανήτη – Δράσεις για ένα καλύτερο μέλλον.

Κοτσαπουικίδου Μαρία: Η διδακτική αξιοποίηση του βιβλίου "Στη χώρα των τεράτων".

Δεμερτζής Παύλος: Γνωρίζοντας μνημεία του κόσμου.

Τσιβγινίδη Αθανασία: «Από την παιδαγωγική αξιοποίηση του χώρου στη διδακτική πράξη».

 

Αίθουσα Γ

Ειδική Αγωγή Ευάλωτες ομάδες – Προβλήματα Συμπεριφοράς

Προεδρείο: Σαμαράς, Καρολίδου, Κεχαγιά, Κατσίδου, Παπαλαζάρου

Ντόλκερα Ανθούλα & Σιβένα Σοφία: Σχέδιο Δράσης για τη μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο Μιχαλόπουλος Απόστολος & Κουκουμβρή Αλκυώνη: «Αναζητώντας το Χρυσόμαλλο Δέρας».

Δοδακοπούλου Μαρία & Παπαδοπούλου Παρασκευή: Μαθαίνω με τη  «μελισσούλα».

Νταούκα Παρασκευή: Η ζωγραφιά ως μέσο διδασκαλίας σε μαθητές ευάλωτων κοινωνικών ομάδων: Η περίπτωση των μαθητών Ρομά του 2ου Δημοτικού Σχολείου Άμφισσας.

Γκαύρας Γεώργιος: Προσαρμοστική και μη προσαρμοστική τελειοθηρία των μαθητών: Η επίδραση των γονέων στη διαμόρφωσή τους και ο ρόλος των εκπαιδευτικών.

Κεραμιδά Μαριάνθη & Καλκαντζή Αλεξάνδρα: Μαθητές, Δάσκαλοι Και Γονείς Ενώνουν Τις Δυνάμεις Τους,

Ενάντια Σε Κάθε Μορφή Βίας.

Ζωγράφος Μιλτιάδης & Ντολκέρα Ανθούλα: Σχέδιο Δράσης για τη Σχολική Διαμεσολάβηση.

 

Κυριακή, 28 Μαΐου 2023

Προσέλευση

09:30‐10:00

Εναρκτήρια Επιστημονική Ομιλία:

Βαμβακίδου Ιφιγένεια, Καθηγήτρια Νεότερης Ελληνικής Ιστορίας και Πολιτισμού στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής του Α.Π.Θ.

10:00‐10:30

Πολιτιστικό Δρώμενο Έναρξης 2ης μέρας Εργασιών

10:30‐11:00

 

Αίθουσα A

Τέχνη - STEM - Φυσική Αγωγή

Προεδρείο: Ιωαννίδης, Τουλγαρίδης, Σοφιανίδου, Πορτοκαλίδου, Στόλη

Ιωαννίδης Χρήστος: Διδάσκοντας Φυσικές Επιστήμες με Παραμύθι και Επαυξημένη Πραγματικότητα

Μπασματζίδης Γεώργιος: Αξιοποιώντας το Web2 για ένα αειφόρο σχολείο

Ταλαμπίρης Κωνσταντίνος & Σαλαβασίδης Ιωάννης : 200 χρόνια από την πραγμάτωση μιας επιλογής.

Γιαγλή Στυλιανή: Αυτονομία στη μάθηση στο μαθησιακό πλαίσιο της επείγουσας απομακρυσμένης διδαασκαλίας.

Λαζαρίδου Μαρία: Το Σχολικό Τραγούδι με Χορωδιογραφία ως Μέσο Εμψύχωσης σε Παιδιά Γ΄ Τάξης της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα: Μια Πιλοτική Έρευνα.

Μπακύρτσης Χρήστος : Ανεστραμμένη τάξη στη Φυσική Αγωγή

Πασσιάς Νικόλαος: Η επίδραση της μεθοδολογίας STEAM στην ανάπτυξη ήπιων δεξιοτήτων (soft skills).

 

Αίθουσα Β

Προσχολική Αγωγή -Γλώσσα - Ευάλωτες ομάδες – Προβλήματα Συμπεριφοράς

Προεδρείο: Γρόζος, Ελευθερίου, Σιμιτσής, Αρβανιτίδης, Μπρέντας, Ρουμελιώτη

Βέλκου Κυριακή, Τσιρέμπολου Σταματία, Φαμπρίκη Αγγελική, Δρακούλη Φωτεινή & Δουδούμη Ευτυχία : Ταξίδια ανάγνωσης μιας βαλίτσας: μια αποτελεσματική στρατηγική εμπλοκής γονέων στο σχολείο.

Πετκανοπούλου Μαρία: Από το κοινό γράμμα στο σταυρόλεξο

Παπαχαραλάμπους Στυλιανή: Κήπε, Κήπε, είσαι εδώ; Παίρνω τα Εργαλεία μου και σε Καλλιεργώ!.

Στεφανίδου Ιωάννα: «Η καλεσμένη και ο καλεσμένος μας σήμερα είναι…».

Χριστοφορίδου Παρισσάτιδα & Λυτσιούση Στυλιανή: Γνωρ-(e)μία με τον Kandinsky.

Καπίδης Παναγιώτης: Η επίδραση του φύλου στη διάθεση παιδιών ηλικίας 9-12 ετών μετά την ενασχόληση με παιχνίδια εικονικής πραγματικότητας πλήρους εμβύθισης.

Παπαβασιλείου Δέσποινα: Ψάχνοντας στα σεντούκια τα παλιά.

 

Εισηγήσεις   13:15 – 15:15

Αίθουσα A

Τέχνη - STEM - Φυσική Αγωγή

Προεδρείο: Ιωαννίδης, Τουλγαρίδης, Σοφιανίδου, Πορτοκαλίδου, Στόλη

Βέλκου Κυριακή & Αυγητίδου Σοφία: Η ενίσχυση της φωνής των παιδιών στον προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου στο πλαίσιο μιας συνεργατικής έρευνας –δράσης.

Κουραλίδου Ελένη – Μαρία & Στεφανίδου Ουρανία: Μουσικοκινητική και μαθηματικά

Τούλιου Ευτυχία & Κωστίδου Κυριακή: Μεθοδολογία σχεδιασμού και ανάπτυξης συνεργατικού προγράμματος eTwinning στο European School Radio με τίτλο: «Παρα… πλανητικό σήμα κινδύνου».

Καφαντάρη Ευαγγελία & Χουσεΐν Τζενέτ: Η βιωματική μάθηση και η χρησιμότητά της στο σχολικό περιβάλλον.

Στύλας Περικλής & Τσελεπή Σοφία: «Υγιεινή διατροφή και άσκηση» ένα ευρωπαϊκό, βιωματικό πρόγραμμα eTwinning

Αμοιρίδης Βασίλειος: Φυσική Αγωγή και Ανεστραμμένη μάθηση στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια  Εκπαίδευση. Επισκόπηση  Βιβλιογραφίας.

Γκόγκου Μάρθα: Ζωγραφική της σχολικής αυλής με χρήση tuxpaint.

Κοκκινάκη Γεωργία & Ξενίδης Ελευθέριος: Βιωματική προσέγγιση στη διδασκαλία των κλασμάτων.

Γκόλιαρη Παναγιώτα & Φρεγγίδου Έλλη: Ορθοδοντικά προβλήματα σε εφήβους: το φαινόμενο του εκφοβισμού σήμερα.

 

Αίθουσα Β

 Προσχολική Αγωγή -Γλώσσα - Ευάλωτες ομάδες – Προβλήματα Συμπεριφοράς

Προεδρείο: Γρόζος, Ελευθερίου, Σιμιτσής, Αρβανιτίδης, Μπρέντας, Ρουμελιώτη

Γάτου Κυριακή: Συγγράφω και εγώ γιατί μπορώ

Τσάμης Αχιλλέας: Εκπαιδευτικό σενάριο για την εφαρμογή στρατηγικών αναγνωστικής κατανόησης και παραγωγής γραπτού λόγου στη Γ΄ δημοτικού.

Λυτσιούση Στυλιανή & Σμαροπούλου Αικατερίνη: Αποδοχή της ετερότητας μέσα από το διαπολιτισμικό παραμύθι ‘’Το χαρούμενο λιβάδι’’.

Τσελεπή Σοφία: Κύπρος: έτερος εαυτός» ένα διαθεματικό σχέδιο εργασίας/project.

Αθανασοπούλου Ρένα  : Τους Φόβους μου Νικώ!.

Ζαρωτιάδου Ευφροσύνη & Ευφραιμίδης Ανέστης: «Ένα καινούριο σχολείο πολλοί καινούριοι φίλοι».

Τσαχουρίδου Θεοδώρα: Η πρώιμη εκμάθηση των ξένων γλωσσών στο Ελληνικό Δημοτικό Σχολείο

Τούλιου Ευτυχία, Κωστίδου Κυριακή & Κλέοντα Στέλλα: Η ανάδειξη της δημιουργικότητας των μελών της σχολικής κοινότητας μέσα από την εφαρμογή Σχεδίου Δράσης για την εξωστρέφεια του σχολείου.

 

Κυριακή, 28 Μαΐου 2023

Διαδικτυακή Συνεδρία

Ψηφιακή Αίθουσα Α

Τέχνη - STEM - Ειδική Αγωγή

Φυσική Αγωγή - Ευάλωτες Ομάδες - Προβλήματα Συμπεριφοράς

Προεδρείο: Ντίνου Αφροδίτη

Δαλάρη Αιμιλία, Κόνσολας Εμμανουήλ: Η τέχνη στα εκπαιδευτικά προγράμματα των μουσείων ως  παράγοντας ανάπτυξης της αισθητικής και καλλιτεχνικής αγωγής.

Μπόνια Βελησσαρία: Πρόγραμμα Μετασχηματισμού Δυσλειτουργικών Αντιλήψεων- Η στάση απέναντι σε μαθητές με ιδιαιτερότητες στη συμπεριφορά τους (ΔΕΠ-Υ, αυτισμός κτλ) ή με ιδιαιτερότητες στην εμφάνισή τους (αναπηρία, δυσμορφία προσώπου, χαρακτηριστικά φυλής κτλ.

Κυλικλή Γλυκερία: Διαφοροποιημένη Διδασκαλία στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων.

Χαραλαμπίδου Ευφροσύνη: Το Τμήμα Ένταξης ως γέφυρα μεταξύ της γενικής και ειδικής αγωγής.

Βίγγου Αικατερίνη, Μπεσή Ευαγγελία & Χιουρέα Μαρία: Μια διαθεματική σύζευξη θεάτρου και λογοτεχνίας στο δημοτικό σχολείο.

Καρούμπαλη Ευγενία: Η διδασκαλία σύγχρονων δημοφιλών τραγουδιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Το παράδειγμα του τραγουδιού Cheap thrills.

Καρακωνσταντίνου Άννα Μαρία, Κόνσολας Εμμανουήλ: Ο Λαϊκός Πολιτισμός σε συνδυασμό με την χρήση των Νέων Τεχνολογιών, ως μέσου επικοινωνίας και προσέγγισης μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Πολύζος Νικόλαος & Μαλάμος Θωμάς : Προσεγγίζοντας την εκκλησιαστική τέχνη μέσα από ένα Πολιτιστικό Πρόγραμμα.

Κουσιουνέλος Θεοφάνης Ηλίας: Η πρακτική αξιοποίηση των μουσικών οργάνων, στο μάθημα της μουσικής αγωγής, στην ειδική εκπαίδευση. Παραδείγματα μέσα από τη σχολική τάξη.

Παπαδοπούλου Αναστασία: Δημιουργική σκέψη μέσω της τέχνης.

Καραβαγγέλη Όλγα, Ορτζάνη Βασιλική & Παπαζώη Θεοκτίστη: Η συμπερίληψη μέσα από τους θησαυρούς μας.

 

Ψηφιακή Αίθουσα Β

Προσχολική Αγωγή – Γλώσσα

Ιστορία – Περιβάλλον – Ξένη Γλώσσα

Προεδρείο: Τούλιου Ευτυχία

Φαρδή Κυριακή: Ιστορική εκπαίδευση και Παιχνίδι: Παραδείγματα και Εφαρμογές.

Προκοπίδου Μαρία : Σκιαγραφώντας τον θεσμό των Ακριτών: Ποντιακά ακριτικά δημοτικά τραγούδια, έντεχνος λαϊκός λόγος και δημιουργικότητα στο Δημοτικό Σχολείο.

Λάττα Γεωργία: Ψηφιακές και έντυπες αφηγήσεις: Μια συγκριτική μελέτη για την ανάπτυξη της δημιουργικής σκέψης των νηπίων.

Τσίνα Μαρία: Εκπαιδευτικό σενάριο για το Νηπιαγωγείο: Διαθεματικές δραστηριότητες και παιχνίδια για τη φιλαναγνωσία.

Σπίτσα Αικατερίνη : “Στα μονοπάτια της αυλής”. Ένα συνεργατικό σχέδιο δράσης παιχνιδοποίησης της αυλής του νηπιαγωγείου.

Γιάγκογλου Δήμητρα, Τζήμα Αγορίτσα, Ευαγγελοπούλου Αριάδνη, Ζησοπούλου Αθηνά, Ίλτσιου Αικατερίνη, Κατσάλη Ευγενία, Μηχαλάρου Κυριακή, Παπαδοπούλου Ελένη, Παρταλά Δέσποινα, Παπουτσάκη Καλλιόπη, Σπίτσα Αικατερίνη & Χατζηστεφάνου Ελένη: «Διαθεματικότητα και Φιλαναγνωσία στο Νηπιαγωγείο: Η περίπτωση του Έρικ Καρλ»

Πετρέση Χρύσα, Μπούκλα Ολυμπία, Ταντσιοπούλου Ελένη & Συργιαννίδου Μελίνα: Καλές Πρακτικές στα πλαίσια ενός Εργαστηρίου Δεξιοτήτων «Ένα Μουσείο Διαστήματος στο Νηπιαγωγείο μας».

Παναγιωτίδου Σόνια & Αστερίου Ιουλία- Μαρία: “Η πόλη που ονειρεύομαι να ζήσω”.

Τσίνα Μαρία: Η προσέγγιση του θέματος το «δάσος» μέσα από την αξιοποίηση των ΤΠΕ στο νηπιαγωγείο

Μακρογιάννη Τσαμπίκα: Γραμματισμός και παιχνίδι.

Αθανασιάδου Ανθούλα: Κάθε Τετάρτη έχουμε Βιβλίο: Εντάσσοντας το Λογοτεχνικό Βιβλίο στο ωρολόγιο πρόγραμμα της Α’ τάξης Δημοτικού.

 

Ψηφιακή Αίθουσα Α

Τέχνη - STEM - Ειδική Αγωγή

Φυσική Αγωγή - Ευάλωτες Ομάδες - Προβλήματα Συμπεριφοράς

Προεδρείο: Κανάκη Δέσποινα

Ορφανίδης Δωρόθεος: Τεχνολογικός Γραμματισμός, Πολυτροπικότητα & Εφαρμογές Επαυξημένης Πραγματικότητας για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Η περίπτωση της εφαρμογή πεδίου, «Έργα τέχνης σε κίνηση».

Γεράνη Χρυσάνθη: H εκμάθηση Χιονοδρομίας μέσω ομίλων και καινοτόμων προγραμμάτων στο 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης.

Μάγκου Αναστασία & Ζέτου Ελένη: Η επίδραση της Παιδαγωγικής Freinet στις κοινωνικές δεξιότητες και στη γνώση των στοιχείων ενός τοπικού παραδοσιακού χορού μαθητών/τριών Ε΄-ΣΤ΄ Δημοτικού Σχολείου.

Ανδρέου Χριστίνα & Θεοχαροπούλου Σταυρούλα: Η αλληλογραφία στο Τμήμα Ένταξης.

Σμαροπούλου Αικατερίνη & Λυτσιούση Στυλιανή: Διδακτική αξιοποίηση προγράμματος μαγειρικής σε παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας με ειδικές μαθησιακές ικανότητες.

Τριανταφυλλίδου Παρθένα & Σμαροπούλου Αικατερίνη: Βιωματικό Πρόγραμμα παρέμβασης με την τεχνική της Διαμεσολάβησης Συνομηλίκων.

Γαϊτανίδη Μαρία: Μελέτη της κατανόησης της έννοιας του εντατικού μεγέθους της πυκνότητας καθαρών ουσιών μέσα από μια εννοιολογικά ολοκληρωμένη Διδακτική Μαθησιακή Σειρά (ΔΜΣ).

Ποντικού Μαριλίζα & Κάππου Ουρανία -Νεφέλη: Η παιδαγωγική μέθοδος STEAM ως εργαλείο για την αποδόμηση των έμφυλων στερεοτύπων στο Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό.

Ζουζάκογλου Χρυσή , Καραπασχάλη Ευαγγελία , Κρόκου Αναστασία, Μίγγου Ανανστασία, Μενεσελίδου Ιωάννα, Μιχαηλίδης Ιωάννης & Στανίτσας Θεόδωρος: Κωδικοποίηση με Bee Bot στις πρώτες τάξεις του δημοτικού.

Θανασούλιας Ανδρέας & Φιλίππου Φίλιππος: Μαθαίνω τις Αθλοπαιδιές Παίζοντας: Mια Καινοτόμα Διδακτική Πρόταση της Εκμάθησης της Μεταβίβασης στην Καλαθοσφαίριση

 

Ψηφιακή Αίθουσα Β

Προσχολική Αγωγή – Γλώσσα

Ιστορία – Περιβάλλον – Ξένη Γλώσσα

Προεδρείο: Ιωαννίδου Μαρία

Μάλαμα Βασιλική: Eπιρροή του COVID-19 στις συνθήκες ζωής και μάθησης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Η περίπτωση του Πειραματικού-10ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας.

Κακλαμάνης Θωμάς & Καψάλη Θέκλα: Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (Ε.Α.Α.)

Χάσκου Σοφία & Μαραγκουδάκη Ελένη: Υλοποίηση διδακτικού σεναρίου με τίτλο: «Η “σούπα” είναι καλύτερα να σερβίρεται στο πιάτο μας και όχι στους ωκεανούς».

Δουλγκέρη Μαρία: How to use story books in Kindergarten.

Τσίνα Μαρία: Σχεδιασμός και εφαρμογή καινοτόμου προγράμματος  Φυσικών επιστημών στο νηπιαγωγείο

Παίζω και ερευνώ με το νερό.

Καλύβα Αικατερίνη: Ο Ηφαιστειούλης και ο Σεισμούλης στο Σουσάκι - Διδακτικό σενάριο.

Μωυσιάδου Σταυρούλα: Η  Χρήση της Ψηφιακής Πραγματικότητας και των Ψηφιακών Μουσείων στην εκμάθηση  Ξένης Γλώσσας.

Ντάσιου Δήμητρα: Η ψηφιακή Αφήγηση στο μάθημα της ξένης γλώσσας.

Βορεοπούλου Αγγελική: Οργάνωση ενός εκπαιδευτικού δωματίου απόδρασης στη ξενόγλωσση διδασκαλία.

Φούντου Ευδοξία – Ευαγγελία: Οι τρεις μέλισσες.

Σακαρέλη Ελπινίκη: Η Εφαρμογή της Μεθόδου Project στη Διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

 

Αναρτημένες Ανακοινώσεις / e - poster

Γούτας Γεώργιος: Κατασκευή Μολυβοθήκης με το Έμβλημα της Πόλης της Βέροιας με χρήση 3D τεχνολογίας.

Ζουζάκογλου Χρυσή: «Το αγόρι, ο τυφλοπόντικας, η αλεπού και το άλογο». Κινηματογράφος και ενσυναίσθηση. Διδακτική αξιοποίηση.

Ιωαννίδη Βασιλική: Η ανάπτυξη δημιουργικών ικανοτήτων ως σύγχρονη δυναμική της Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης.

Μπουνάτσου Παρασκευή: Εκπαιδευτική συμπερίληψη μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στο γενικό σχολείο: Προγράμματα, μέθοδοι και προϋποθέσεις αποτελεσματικών εφαρμογών»

Μπουνάτσου Παρασκευή: Erasmus + KA1: Mobile devices- Dynamic tools and methods to activate our pupils.