- Γραφεία Διεύθυνσης και Διδασκόντων
- Γραφεία που λειτουργούν και ως εργαστήρια λογοθεραπευτή, εργοθεραπευτή, κοινωνικού λειτουργού και ψυχολόγου
- Ιατρείο για τον σχολικό νοσηλευτή
- Εξοπλισμένο εργαστήριο για επαγγελματική εκπαίδευση
- Αίθουσα γυμναστικής για την χειμερινή περίοδο
- Τουαλέτες με ειδικές προδιαγραφές
Στο νυν κτίριο, αν του χρόνου χρειαστεί να λειτουργήσει και άλλο τμήμα, δεν υπάρχει αίθουσα. Δεν υφίσταται σχολικός αύλειος χώρος όπως σε όλα τα σχολεία, δεν υπάρχει μία μπασκέτα, ένα φιλέ για Βόλεϊ κ.τλ.
Τα γραφεία των καθηγητών στριμώχνονται μέσα σε κουζινούλες του πρώην ΚΕΓΕ. Επομένως κύριο μέλημα είναι η εύρεση μόνιμου χώρου στέγασης και αυτό πρέπει να προγραμματιστεί, γιατί δεν αιθεροβατούμε, γνωρίζοντας τα προβλήματα που υπάρχουν γενικά στην σχολική στέγη. Οι λύσεις που δόθηκαν έως τώρα στις υπάρχουσες εγκαταστάσεις, ήταν αναγκαίες και καλώς έπραξαν οι ιθύνοντες στην ειδική αγωγή στο Νομό μας. Τώρα όμως που το σχολείο διαρκώς αναπτύσσεται και εμπλουτίζεται με καινούργιους μαθητές και πολλοί γονείς το εμπιστεύονται για τα παιδιά τους, ήρθε η ώρα για μία μόνιμη εγκατάσταση που να πληροί όλες τις απαραίτητες προδιαγραφές.
Όσο αναφορά την υλικοτεχνική υποδομή, δεν υπάρχουν υπολογιστές - Tablet για την δουλειά των καθηγητών, οι υπολογιστές που υπάρχουν για τους μαθητές είναι δανεικοί από το πρώην ΚΕΓΕ με τον φόβο πως αν γίνει οποιαδήποτε ζημιά σε αυτούς θα πρέπει να αποζημιωθεί από το σχολείο, επίσης δεν υπάρχουν ούτε διαδραστικοί πίνακες αλλά ακόμα και να παραληφθούν δεν υπάρχουν οι προδιαγραφές για την τοποθέτηση τους. Δεν υπάρχει κανένα όργανο γυμναστικής.
Επομένως η υλικοτεχνική υποδομή είναι ανύπαρκτη σε μία σχολική μονάδα που διαρκώς αναπτύσσεται. Ακόμα και η εύρεση χορηγών ή δωρητών για να εμπλουτιστεί με τα απαραίτητα ο χώρος δεν είναι πρόσφορο, διότι δεν είναι μόνιμη και σταθερή η στέγαση. Αν και στην δεδομένη στιγμή φέρεται ως η πλέον αναγκαία λύση.
Σχετικά με το κομμάτι των εκπαιδευτικών, είναι απαράδεκτο να λειτουργεί μονάδα ειδικής αγωγής, χωρίς βασικές ειδικότητες, όπως του λογοθεραπευτή, εργοθεραπευτή κ.τλ. με συνέπεια να λειτουργεί το μέγιστο έως πέντε ώρες την ημέρα λόγω έλλειψης ειδικοτήτων.
Ευτυχώς είμαστε τυχεροί που όλοι οι εκπαιδευτικοί στο σχολείο μας έχουν πλεόνασμα ενσυναίσθησης και φιλότιμου και καλύπτουν τυχόν κενά που προκύπτουν.
Όλα τα παραπάνω τα δημοσιοποιούμε, χωρίς καμία θεσμική ιδιότητα, αλλά νομίζοντας με την ποιο κύρια ιδιότητα, αυτή του ΄΄Γονέα΄΄
Και ζητάμε από όλους τους παράγοντες
- Υπηρεσιακούς
- Αυτοδιοικητικούς (Π.Ε. Κιλκίς, Δήμο Κιλκίς, Δήμο Παιονίας)
- Πολιτικούς στην κεντρική σκηνή
Να προσπαθήσουν να κάνουν το καλύτερο δυνατό για αυτό το σχολείο. Γιατί εμείς οι γονείς που έχουμε να διαχειριστούμε ιδιαίτερες καθημερινές ανάγκες των παιδιών μας, πρέπει ως επαίτες να ζητάμε τα αυτονόητα σε κάθε λογής γραφεία??? Έχουμε διαπιστώσει μάλιστα ότι στην ειδική αγωγή δεν είναι πανάκεια το χρήμα που λύνει όλα τα προβλήματα.
Η ειδική αγωγή θέλει κόπο, χρόνο και πάνω απ' όλα ανοιχτά μυαλά
Γουμένισσα 08/01/2024
ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΕΡΠΕΡΙΔΗΣ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥΖΟΥΡΗ