Εκπαίδευση
Το 5ο Δημοτικό Σχολείο Κιλκίς βραβευμένο με την ευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας
Συντάκτης: Eidisis.grΤο 5ο Δημοτικό σχολείο Κιλκίς βραβεύθηκε με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας για την τελειότητα της εργασίας στο έργο eTwinning "Eco- life". Αυτό σημαίνει πως η εργασία των μαθητών και του σχολείου έχει αναγνωριστεί στο υψηλότερο Ευρωπαϊκό επίπεδο.
Σε ύφεση το κύμα καταλήψεων μετά το τσουνάμι της Δευτέρας
Συντάκτης: Eidisis.grΣε ύφεση βρίσκεται από χθες Τρίτη το κύμα καταλήψεων στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο ν. Κιλκίς.
ΒηματίΖΟΥΜΕ καλλιεργώντας τροφή για άλογα. Η δική μας συμμετοχή στη Θεραπευτική Ιππασία
Συντάκτης: Eidisis.grΜε επιτυχία και πλατιά χαμόγελα ξεκίνησαν οι πρώτοι καλπασμοί στο πρόγραμμα που διεξάγει ο «ΒηματίΖΩ» με τίτλο «ΒηματίΖΟΥΜΕ καλλιεργώντας τροφή για άλογα
Εκλογές για ΠΥΣΠΕ στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Κιλκίς
Συντάκτης: Eidisis.grΕκλογές για την ανάδειξη των αιρετών εκπροσώπων στο ΠΥΣΠΕ Κιλκίς θα πραγματοποιήσουν οι δάσκαλοι του νομού μας την ερχόμενη Τετάρτη 5 Νοεμβρίου.
Ολοκλήρωση βιωματικού εργαστηρίου στο Κιλκίς για εκπαιδευτικούς Ε΄ και Στ΄
Συντάκτης: Eidisis.grΟλοκληρώθηκε την Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014 το βιωματικό εργαστήρι για την πρόληψη της επιθετικής συμπεριφοράς μέσα στο σχολείο βασισμένο στη φιλοσοφία των ομότιμων.
ΓΕΛ Αξιούπολης: Καθηγητές και μαθητές ευχαριστούν την Πυροσβεστική
Συντάκτης: Eidisis.grΗ Διευθύντρια, ο Σύλλογος Διδασκόντων και οι μαθητές-μαθήτριες του ΓΕΛ Αξιούπολης ευχαριστούμε θερμά τους εκπροσώπους της πυροσβεστικής υπηρεσίας Γουμένισσας,
ΠΑΜΕ: «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»: Καινούργια συνταγή με παλιά υλικά!
Συντάκτης: Eidisis.grΕκπαιδευτικέ, γονιέ, μαθητή, μαθήτρια
Εδώ και χρόνια ακούμε συνεχώς «όμορφα και μεγάλα λόγια» από τους εκάστοτε υπουργούς Παιδείας για ένα «νέο» σχολείο όπου σε αυτό, όπως λένε, θα είναι «πρώτα ο μαθητής».
Δράσεις της 2ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Α/θμιας Κιλκίς
Συντάκτης: Eidisis.grΕνδιαφέρουσες δράσεις ξεκίνησαν στα δημοτικά σχολεία της 2ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας με πρωτοβουλία του σχολικού συμβούλου Πάρη Παπαδόπουλου, ο οποίος και σημειώνει: