Συγκέντρωση στην Πλατεία Αριστοτέλους πραγματοποίησαν τα μέλη της Αρμενικής Κοινότητας Θεσσαλονίκης, με αφορμή την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Αρμενίων.
Ρεπορτάζ: Γιώργος Φακής
Το κάλεσμα από την Αρμενική Κοινότητα δόθηκε στις 5:30 το απόγευμα της Δευτέρας (24/4) μπροστά στο Άγαλμα του Αριστοτέλη, όπου στήθηκε περίπτερο με εικόνες από τη Γενοκτονία, ενώ περίοπτη θέση είχε τόσο η σημαία της Αρμενίας, όσο και της Ελλάδας.