O Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας συναντήθηκε με τον διάσημο σεφ Jamie Oliver, ο οποίος βρέθηκε στην πόλη για τα γυρίσματα εκπομπής.
Στο επίκεντρο συνάντησης τους βρέθηκε η γαστρονομία της Θεσσαλονίκης, ως ένα από τα πιο δυνατά χαρτιά για την τουριστική ανάπτυξη και την προβολή της πόλης διεθνώς.