Συγκεκριμένα, μετά από την προσωρινή επέμβαση των προηγούμενων ημερών, σήμερα τα συνεργεία του δήμου Θεσσαλονίκης προχώρησαν σε τοποθέτηση προκατασκευασμένης πλάκας
Στην αποκατάσταση του προβλήματος που είχε δημιουργηθεί την περασμένη εβδομάδα με την τρύπα που είχε ανοίξει στην οδό Εγνατία, στο ύψος της Καμάρας, προχώρησαν σήμερα το πρωί συνεργεία της διεύθυνσης Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων του δήμου Θεσσαλονίκης.