Σε βάρος του ασκήθηκε από τον εισαγγελέα ποινική δίωξη για το αδίκημα της έκθεσης ανηλίκου σε κίνδυνο.
Στο Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης παραπέμφθηκε ο οδηγός λεωφορείου που κατηγορείται ότι κατέβασε από το όχημα 11χρονο επιβάτη επειδή δεν φορούσε μάσκα προστασίας από τον κορωνοϊό.