Επανέρχεται, έπειτα από 15 χρόνια, η διπλής κατεύθυνσης κυκλοφορία μπροστά από τα Δικαστήρια Θεσσαλονίκης, η οποία είχε τροποποιηθεί λόγω των έργων του Μετρό.
Αναλυτικότερα, από τις 6 τα ξημερώματα αύριο, αμφιδρομείται η κίνηση των οχημάτων στην οδό 26ης Οκτωβρίου, στο τμήμα από την οδό Μοναστηρίου έως την οδό Πολυτεχνείου.