Στα εγκαίνια της ανακαίνισης των εγκαταστάσεων του Ποσειδωνίου, στη Θεσσαλονίκη, παραβρέθηκε ο υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης.
Ολική αναμόρφωση έγινε σε οκτώ εξωτερικά γήπεδα μπάσκετ, με καινούρια δάπεδα, ταμπλό και στεφάνια, ενώ τοποθετήθηκαν εξωτερικά μηχανήματα άθλησης.