Η 24ωρη απεργία των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ θα γίνει κανονικά, όπως ανέφερε ο πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης.
Με προσωπικό ασφαλείας θα πραγματοποιούνται σήμερα, Τετάρτη 1 Ιουνίου, τα δρομολόγια του ΟΑΣΘ λόγω της 24ωρης απεργίας που κήρυξε το Συνδικάτο Εργαζομένων του Οργανισμού.