Το Συνδικάτο των εργαζομένων του ΟΑΣΘ δεσμεύτηκε πως δε θα πραγματοποιηθεί καμία απεργιακή κινητοποίηση εν μέσω Πανελληνίων.
Τη δέσμευση ότι στη διάρκεια των πανελλαδικών εξετάσεων δεν θα πραγματοποιηθεί απεργιακή κινητοποίηση τέτοια, που θα μπορούσε να δημιουργήσει πρόβλημα στην μετακίνηση των διαγωνιζόμενων, ανέλαβε σήμερα το Συνδικάτο των εργαζομένων του ΟΑΣΘ, γνωστοποιώντας παράλληλα, ότι ομόφωνη απόφασή τους αποτελεί η διενέργεια 24ωρης απεργίας την προσεχή Τετάρτη, 1η Ιουνίου 2022.