Βανδαλισμοί σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου σε δύο σχολικά κτίρια του δήμου Θέρμης, στην ανατολική Θεσσαλονίκη
Οι άγνωστοι κατέστρεψαν τη σιδερένια καγκελόπορτα στο σχολείο του Τριλόφου, την οποία γκρέμισαν, αφού προηγουμένως έσπασαν τις κλειδαριές.