Σε ποινές φυλάκισης 4 ετών και 20 μηνών αντίστοιχα καταδικάστηκαν οι δύο γιατροί από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης
Οι δύο γιατροί κρίθηκαν ένοχοι για τον θάνατο 24χρονου από την Κεραμωτή Καβάλας, ο οποίος έχασε τη ζωή του, τον Μάιο του 2017, λίγες μέρες αφότου είχε υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση τοποθέτησης γαστρικούδακτυλίου, επειδή ήταν υπέρβαρος.