Συνεχίζεται η έρευνα για τον αιφνίδιο θάνατο της 3χρονης στη Θεσσαλονίκη που νοσηλευόταν πρώτα στο Νοσοκομείο «Παπαγεωργίου» κι έπειτα στο «Ιπποκράτειο» Νοσοκομείο
Οι γονείς του κοριτσιού κατέθεσαν μήνυση στο αστυνομικό τμήμα Τούμπας – Τριανδρίας, με την οποία στρέφονται κατά παντός υπευθύνου, προκειμένου να διερευνηθούν τυχόν παραλείψεις και ευθύνες γιατρών, ενώ εντολή να διεξαχθεί έρευνα για τις συνθήκες νοσηλείας έδωσε ο υπουργός Υγείας ΘάνοςΠλεύρης.