Η κάρτα θα έχει τρίμηνη διάρκεια και θα την αποκτούν με την επίδειξη του διαβατηρίου τους, εκεί όπου αναγράφονται τα προσωπικά τους στοιχεία και η ημερομηνία εισόδου στη χώρα.
Τη δυνατότητα να μετακινούνται δωρεάν στη Θεσσαλονίκημε τα αστικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ θα έχουν οι Ουκρανοί πρόσφυγες που εγκατέλειψαν την πατρίδα τους λόγω του πολέμου και αναζήτησαν καταφύγιο στην πόλη μας.
