Κάτι από τα παλιά θύμισε η συνεστίαση παλιών και νέων στελεχών του ΠΑΣΟΚ στο δήμο Κορδελιού Ευόσμου
Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο των εσωκομματικών εκλογών της ερχόμενης Κυριακής στελέχη από τον δήμο Κορδελιού – Ευόσμου πραγματοποίησαν συνάντηση στο μεζεδοπωλείο «ο Μερακλής».