Στην εκπομπή «οι Απέναντι» του ATLAS TV φιλοξενήθηκε ο Βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Θεσσαλονίκη, Δημήτρης Βαρτζόπουλος.
Ο κ. Βαρτζόπουλος εν’ ολίγης παραδέχθηκε ότι όλα τα μέτρα δεν ήταν αρκετά για να αντιμετωπιστεί η κρίση στην ενέργεια προαναγγέλλοντας… πλαφόν στο ρεύμα.