Νέος συναγερμός σήμανε στην ΕΛΑΣ χθες το βράδυ για επεισόδιο μεταξύ νεαρών στον Εύοσμο. Το Κέντρο Άμεσης Δράσης δέχθηκε κλήσεις για περιστατικό στο οποίο εμπλέκονταν άτομα νεαρής ηλικίας.
Το τελευταίο διάστημα είναι συχνά τα φαινόμενα επεισοδίων μεταξύ ανηλίκων στην περιοχή του Ευόσμου με αποτέλεσμα να κυριαρχεί ο φόβος στους κατοίκους της περιοχής.
