Η στενή συνεργασία των δύο φορέων για τα θέματα αυτά έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και επιβεβαιώνεται επίσημα εκ νέου
Έπεσαν οι υπογραφές στην Προγραμματική Σύμβαση μεταξύ του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης Α.Ε. (ΟΣΕΘ) και της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ που σχεδιάστηκε με στόχο την ομαλή υλοποίηση του συνόλου των μελετών αλλά και των συνοδών έργων του Σταθμού Νέας Ελβετίας του Μετρό Θεσσαλονίκης.
