Μνημόνιο συνεργασίας υπέγραψαν, ο διοικητής της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας (ΕΑΔ) ‘Αγγελος Μπίνης, με τον πρύτανη του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, καθ. Στυλιανό Δ. Κατρανίδη
Αντικείμενο του μνημονίου είναι η συνεργασία των δύο φορέων στην παροχή τεχνογνωσίας και συμβουλευτικώνυπηρεσιών από την ΕΑΔ, σε θέματα εσωτερικού ελέγχου και ενίσχυσης των μηχανισμών ακεραιότητας, καθώς και η συνεργασία για την ανάπτυξη ακαδημαϊκήςέρευνας, διδακτικής δραστηριότητας, επιμόρφωσης και διάχυσης γνώσης σε θέματα διαφάνειας και καταπολέμησης απάτης και διαφθοράς.