Χωρίς υδροδότηση θα βρεθούν τη Δευτέρα περιοχές της Θεσσαλονίκης
Από την Εταιρεία Ύδρευσης & Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης ανακοινώνεται ότι την Δευτέρα 11/4/2022, από τις 8:00 έως τις 13:00, θα πραγματοποιηθούν εργασίες σύνδεσης νέου αγωγού Φ110 σε υφιστάμενο Φ80 στη συμβολή των οδών Ανδρούτσου – Κασσάνδρου του Δήμου Κορδελιού-Εύοσμου.