Οι δράστες μάλιστα τον απείλησαν για να μην εμφανιστεί με αυτήν ποτέ ξανά
Νέο περιστατικό οπαδικής βίας σημειώθηκε στη Θεσσαλονίκη σήμερα το βράδυ. Μια παρέα από ανήλικα παιδιά, βρισκόταν στην οδό Λαζάρου Τσάμη στην Άνω Τούμπα και περπατούσε όταν είδε μια άλλη παρέα να έρχεται προς το μέρος της.