Τα δέντρα είχαν φυτέψει πριν από περίπου δύο εβδομάδες Ουκρανοί πρόσφυγες και κάτοικοι της περιοχής
Τα δέντρα που φύτεψαν πριν από περίπου δύο εβδομάδες Ουκρανοί πρόσφυγες και κάτοικοι του Μονοπήγαδου του δήμου Θέρμης Θεσσαλονίκης στο “Δάσος των Προσφύγων” της περιοχής, θέλοντας να στείλουν από κοινού ένα μήνυμα ειρήνης, κατέστρεψαν τις τελευταίες ώρες άγνωστοι δράστες.