Έξω από το Βυζαντινό Μουσείο επί της λεωφόρου Στρατού βρίσκονται αυτή την ώρα συγκεντρωμένοι υγειονομικοί φωνάζοντας συνθήματα κατά της κυβέρνησης, του πρωθυπουργού και του υπουργού Υγείας.
Ρεπορτάζ: Φώτης Εμμανουήλ
Σε πανό τους γιατροί και νοσηλευτές αναγράφουν συνθήματα όπως “Μητσοτάκη παραιτήσου” και “το ΕΣΥ στην εντατική, 7.500 υγειονομικοί στη φτώχεια και στην εξαθλίωση”.