Με εκδήλωση στο Αλεξάνδρειο Μέλαθλο, στη Θεσσαλονίκη, γιόρτασε απόψε τα αυριανά γενέθλια (συμπληρώνει 108 ζωής) του συλλόγου ο ΑΣ Αρης
Διαδικασία που ήταν αφιερωμένη στη μνήμη του 19χρονου δολοφονημένου φιλάθλου των «κιτρινόμαυρων», Αλκη Καμπανού, στην οποία εκπροσωπήθηκαν όλα τα τμήματα του Ερασιτέχνη, η ΚΑΕ και η ΠΑΕ Άρης.


