Ουκρανοί συγκεντρώθηκαν ξανά σήμερα στην καρδιά της Θεσσαλονίκης προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για μια ακόμη μέρα για την ρωσική εισβολή
Ρεπορτάζ: Βαλάντου Γιαννακούδη
Αψηφώντας το κρύο και τη βροχή οι Ουκρανοί έδωσαν ραντεβού στις 17:00 στην πλατεία Αριστοτέλους εκφράζοντας την αγωνία τους για τους για όσα συμβαίνουν στην Ουκρανία.
