Τρεις συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας είναι προγραμματισμένες για σήμερα στη Θεσσαλονίκη.
Στις 08:00, μέλη της Πρωτοβουλίας Εργαζομένων του Αντικαρκινικού Νοσοκομείου “Θεαγένειο”, θα συγκεντρωθούν έξω από το νοσοκομείο προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για την υποστελέχωση του νοσοκομείου και άλλα ζητήματα που αφορούν στη λειτουργία του.