Η ΠτΔ πραγματοποίησε επίσκεψη στο Προξενείο της Ουκρανίας στη Θεσσαλονίκη
Όπως ανέφερε με ανάρτηση του στο facebοok το Προξενείο, κατά τη συνάντηση με τον Πρόξενο της Ουκρανίας στη Θεσσαλονίκη Vadimom Sablukom συζήτησαν θέματα που αφορούν τους Ουκρανούς πολίτες που έχουν φτάσει στην Ελλάδα.
