Ανάμεσα σε βετεράνους του ΠΑΟΚ και μέλη της Λέσχης Αστυνομικών Θεσσαλονίκης.
Φιλικό παιχνίδι στη μνήμη του Άλκη Καμπανού, που δολοφονήθηκε στη Θεσσαλονίκη, διεξάγεται στο Καυτατζόγλειο στάδιο, ανάμεσα σε βετεράνους του ΠΑΟΚ και μέλη της Λέσχης Αστυνομικών Θεσσαλονίκης.