Συγκέντρωση κατά της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού και της κρατικής διαχείρισης της πανδημίας πραγματοποιείται αυτή την ώρα στον Λευκό Πύργο.
Οι συγκεντρωμένοι κρατώντας ελληνικές σημαίες, ξεκίνησαν τραγουδώντας τον Εθνικό Ύμνο, ενώ στη συνέχεια ο ομιλητής αναφέρθηκε στα «Κομβόι της Ελευθερίας» στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες, τονίζοντας πως οι εξεγέρσεις στον Καναδά είναι τα «προεόρτια» που θα αρχίσουν να γίνονται και στον υπόλοιπο κόσμο.