Με τρεις ελληνικές ταινίες θα συμμετέχει η χώρα μας – Το φεστιβάλ θα διεξαχθεί αποκλειστικά σε φυσικούς χώρους, τηρώντας αυστηρά τα μέτρα ασφαλείας.
Με τρεις ελληνικές ταινίες («Η Πόλη και η Πόλη», «Απομνημονεύματα μιας (εφηβικής) καταιγίδας», «Το βανκούβερ») θα συμμετέχει η χώρα μας στο 72ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου που ξεκινά σήμερα Πέμπτη (10/2) και θα διεξαχθεί αποκλειστικά σε φυσικούς χώρους, τηρώντας αυστηρά τα μέτρα ασφαλείας.