Τη δράση φασιστικών ομάδων μέσα και έξω από τα σχολεία της Δυτικής Θεσσαλονίκης καταγγέλλει η Ομοσπονδία Ενώσεων Γονέων και Κηδεμόνων Κεντρικής Μακεδονίας.
Η κινητοποίηση είναι προγραμματισμένη για το προσεχές Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2022, και στις 17:00 στην πλατεία Ευόσμου.