Βελτίωση παρουσιάζει η κατάσταση των φίλων του 19χρονου που δολοφονήθηκε, επίσης θύματα της επίθεσης
Οι δύο τραυματίες νοσηλεύονται στο νοσοκομείο “Παπανικολάου” και η κατάσταση της υγείας τους παρουσιάζει βελτίωση συγκριτικά με το πρωί, σύμφωνα με το star.