Το τελευταίο, χρονικά, μεταγραφικό απόκτημα του Άρη, ο Σεϊκ Ντουκουρέ, μίλησε στο επίσημο κανάλι της ΠΑΕ στο YouTube, κάνοντας τις πρώτες δηλώσεις του ως παίκτης των «κίτρινων».
Ο 29χρονος διεθνής μέσος από την Ακτή Ελεφαντοστού, ο οποίος πήρε τη φανέλα με το νούμερο 13, είπε αρχικά: «Ευχαριστώ για το θερμό καλωσόρισμα.