Εργασίες συντήρησης στην περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης θα πραγματοποιηθούν από τη Διεύθυνση Τεχνικών Έργων, την Κυριακή 30 Ιανουαρίου, σύμφωνα με ανακοίνωση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Όπως αναφέρεται πρόκειται για εργασίες τοποθέτησης ασφαλτικής μαστίχης στην αριστερή και μεσαία λωρίδα της περιφερειακής οδού, μετά τον κόμβο Νεάπολης, στην κατεύθυνση προς δυτικά.